Lite funderingar so far..
Angående första sidan så upplever jag den som grötig och det finns ingen indelning som gör det möjligt att snabbt för ögat fokusera och göra det lättläst för att läsa nyheterna..
Sedan skulle jag nog dela in det hela bättre på förstasidan, jag menar inläggen.. Kanske göra rubriktextens färg i respektive mac,musik,ipod eller web eller enbart en rand under.. Har lite svårt oxå att fontstorleken längst upp under beskrivningen av varje forum är olik all annan text på sidan.. Kanske dom som borde vara större då dom är det hela allt handlar om
Sedan så tycker jag att filtreringen av digga/dissa funktionen ska vara så att om man klickar på /mac så ska endast mac diskussioner dyka up dvs. trådar som e diggade under /mac och inte /musik dyka upp.. Har man gjort ett val att endast läsa /mac så ska man inte behöva trängas med /musik
Jag tycker första sidan måste slipas på lite till.. Men kan nog bli bra om det görs rätt!
När jag tänker efter så är nog reklamstapeln till höger snyggare än första sidan..