- exzero
- Medlem ●
Har kört scriptet på ditt konto nu. Kom ihåg att logga ut och rensa cookies innan du kommer tillbaka igen. Din profil har uppdaterats och alla gamla PM är tillbaka. Antalet inlägg i din profil uppdateras så fort vi kört statistik-scriptet inatt.
Lysande! Mycket bra jobbat, det känns som en helt ny sajt nu!
Problem med (som också meddelats i annan tråd):
- antal inlägg
- utebliven avatar
- 'medlem sedan...' ( men det hänger med sedan förra uppdateringen)
ex på inlägg http://www.99.se/kringutrustning/214169-har-nagon-testat-tubestick-2.html#post1267408
Nej det gjorde det ju inte. Här är iaf ett inlägg med min riktiga profil som jag hade innan ombyggnationen startade.
http://www.99.se/1259991-post23.html
Nej det gjorde det ju inte. Här är iaf ett inlägg med min riktiga profil som jag hade innan ombyggnationen startade.
http://www.99.se/1259991-post23.html
Johan Arvidsson, rolloq, MatsOlov och ni andra som skrivit ovan med n/a i profilerna:
NI MÅSTE LOGGA UT OCH RADERA ERA COOKIES! (SE FÖRSTA INLÄGGET I DENNA TRÅD)
Annars kommer det stå n/a i era profiler.
100% av alla som anmält problem i denna tråd med n/a i profilen har fått fullt fungerande användarnamn efter att dom loggat ut och raderat alla cookies från 99.se.
Testa en annan webbläsare? Flera andra har rapporterat att "det fungerar inte" men sen bytt webbläsare och då fungerar det.
Jahapp, o jag som skapade en 'beröm' tråd häromda'n...
Mitt konto är helt knas, avataren och inläggsräknaren bara försvann, poff. Jag loggade ut, dödade cookies på två vebbläsare och loggade in igen: men bara 'n/a inlägg' syns under mig.
vafan, nu syns dom ju igen....
Det måste vara cookies som spökar. Om du har någon webbläsare med gamla cookies så loggar den in (osynligt) med dina gamla uppgifter och din profil blir skum.
Ja. Gamla PM saknas och det är bra att kunna kolla gamla inlägg ibland...
Ja. Gamla PM saknas och det är bra att kunna kolla gamla inlägg ibland...
Ditt konto är fixat nu. OBS! Du måste radera cookies och logga ut. Annars kommer nya inlägg göras med ditt gamla userid som är sparat i webbläsaren och då står det n/a inlägg i profilen.
Jag är ledsen, men jag har loggat ut, rensat cookies osv men det står ändå n/a. Samma från Firefox och till och med om jag skapar ett nytt konto på macen och går in på 99:an..?
Jag är ledsen, men jag har loggat ut, rensat cookies osv men det står ändå n/a. Samma från Firefox och till och med om jag skapar ett nytt konto på macen och går in på 99:an..?
Ja, något är väldigt skumt med ditt konto. Belak får titta på det och fixa manuellt i MySQL databasen.
Jag kan tillägga att jag fixar 5-10 konton om dagen utan att det ens dyker upp här. När jag hittar trasiga profiler i gamla diskussioner brukar jag köra vårt specialscript och i 80-90% av fallen fixar det allt.
Lista på konton som jag inte lyckats fixa med våra script
Detta är dom "sista 10%" som inte våra script lyckas fixa direkt. Tiodubbla listan så ser du hur många jag redan fixat...
Belak får gå igenom alla dessa konton manuellt för att fixa profilerna:
SeBBBe
Hiort
kotten
hedelina
kimrin
sebbe84
jennyx
vicconcussion
Bluray
mendezzz
uncontrolled