ha ha inför varje uppdaterig så är folk helt galna här, alltid ska man ha de nyaste. tänk vad dyrt de skulle bli. jag är väldigt nöjd med macbook pro'n som den är idag. den är snabb och logic flyter på hur bra som helst, vad mer kan man önska sig? eller visst ja, de finns alltid saker att gnälla på, alltid saker man kan uppdatera. lev i nuet och gilla läget eller vänta tålmodigt tills ni får de ni vill ha.
sen att sitta på ett macforum och gnälla att vista är bättre och att apple är efter i utvecklingen, gud vad löjligt. håll dig i så fall på den andra sidan. för mig finns de iaf inte ett ända argument i dagsläget att byta till "den andra sidan" och tvivlar väldigt starkt på att den dagen kommer, jag är switcher sedan över 2 år tillbaka och har aldrig mått bättre. detta trots att min nya macbook pro haft hårdvaruproblem, men jag har fått 2gb ram i kompensation och ska även få en helt ny nu, de är service som är guld värd. ska även uppdatera till logic pro i veckan, livet leker. macbook pro med 3gb ram, tjohoooo..
väldigt snart kommer de hända så mycket från apple så alla kommer tappa hakan, visst kommer man bli avis på de som köper nya uppdaterade macbook pro, men de hör lixom till, just nu har man iaf de nyaste
längtar själv till iphone, att slippa ännu en pryl här hemmamed winmjukvara på..