[FONT="verdana, arial, helvetica"]Tjena alla fellow macare! Min älskade telefon K750i börjar sjunga på sista valsen känns det som. Tog upp den ur fickan idag och plötsligt var c-knappen en menyknapp, bakåt var två knappar av något slag och fyran var ettan etc. Jag tog ut batteriet etc och föröskte igen utan att lyckas.
Efter ett tag slog jag lite på telefonen och den började fungera igen, bara knapp 6 som inte fungerade. Plötsligt började dock den fungera igen mitt i ett samtal.
Nu fungerar telefonen som den ska, men jag är rädd att den kanske är inne på dödsstöten. Jag köpte telefonen i december 2005 och enl. sony ericsson har jag garanti i 2 år. Tror ni att detta är ett garantiärende? Det är ju lite problematiskt att vara av med telefonen i 3 veckor för att få reda på att det inte är det.
Om vi nu kommer fram till att det inte är ett garantiärende så är det ju verkligen dags att leta upp en ny telefon, så jag frågar er: Vad finns det för telefoner nu på marknaden som kan matcha min älskade k750i med syncmöjligheter till Mac OSX, smidig storlek (ej större än den jag har) och ett pris som inte får mig att leva på nudlar resten av året. Självklart funderar jag på de nya ericssontelefonerna, men jag blir lite osäker nu när denna slutar fungera så tidigt, jag gillar robusta grejer som tål lite stryk.
Tack på förhand // Oskar
ps. Gärna tips på fördelaktiga abonnemangserbjudanden som kan hålla priset nere (vill helst inte ha 3g då det suger batteri, men man kan ju alltid ändra sig )
[/FONT]