Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad kostar .mac-konto?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-06-01 12:11

Jag har sökt på forumet och googlat men har inte lyckats hitta en så simpel uppgift som priset mer än att det är dyyyrt.. hur illa är det?

Varför har du inte letat på det mest naturliga stället?

www.apple.se

Klicka på "Store"-fliken. Scrolla ner en liten bit, och där är det:

Det kostar 995 kr.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-06-01 12:36

Gick direkt vidare till .mac-fliken men ville inte godkänna massa villkor och gräva fram mitt kontokort då de inte ville visa priset förrän in i det sista steget. Aja tack iaf.

995 kr känns lite saftigt för lilla mig faktiskt.. det enda jag vill ha är mer utrymme till hemsidan och möjlighet till kommentarer utan att behöva offra publiceringsfunktionen via idisc som är så söt.

• Medlem
  • Vänersborg
  • 2007-06-01 17:10
Ursprungligen av baller:

Gick direkt vidare till .mac-fliken men ville inte godkänna massa villkor och gräva fram mitt kontokort då de inte ville visa priset förrän in i det sista steget. Aja tack iaf.

995 kr känns lite saftigt för lilla mig faktiskt.. det enda jag vill ha är mer utrymme till hemsidan och möjlighet till kommentarer utan att behöva offra publiceringsfunktionen via idisc som är så söt.

995:- låter jäkligt dyrt men slå ut vad det kostar per månad så är det inte överdrivet mycket egentligen.
Har själv svårt att förstå priset när det skrivs i årskostnad.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-06-01 17:28
Ursprungligen av Tjarven:

995:- låter jäkligt dyrt men slå ut vad det kostar per månad så är det inte överdrivet mycket egentligen.
Har själv svårt att förstå priset när det skrivs i årskostnad.

Ja det känns mycket som klumpsumma.

Kan man betala per månad förresten?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-06-01 17:02

Blir det billigare om man är student förresten?

1
Bevaka tråden