Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
USB-porten på min Airport Express har jag aldrig hittat någon användning för. Skulle jag kunna koppla in en extern USB-hårddisk där? Apple nämner bara möjligheten att koppla in en skrivare. Kräver det i så fall något speciellt av USB-kabinettet?
USB-porten på Airport Express är endast till för och ansluta en skrivare som man kan dela ut i nätverket. Vill du ansluta en extern hårddisk så behöver du en AirPort Extreme.
Om vi säger så här: Hur bra tror du att processorn i AirPort Express pallar för att prata USB Mass Storage och skyffla filer över nätverk i anständiga hastigheter? Fundera på det ytterligare en stund så har du svaret...
Om vi säger så här: Hur bra tror du att processorn i AirPort Express pallar för att prata USB Mass Storage och skyffla filer över nätverk i anständiga hastigheter? Fundera på det ytterligare en stund så har du svaret...
Moget. Hur sannolikt tror du det är att jag visste om det du precis skrev, när jag uppenbarligen fann det värt att fråga? Fundera på det ytterligare en stund, och gå och träna lite på dina sociala färdigheter framför spegeln så kanske folk till och med uppskattar din "hjälp".
Hos föräldrarna har vi en extreme och 3 express, om jag inte kommer ihåg fel! Själv så har jag, som student, inte råd med en hel extreme, får köpa en halv;) Eller så får jag dra ner på spriten nästa månad:)
använder nu expressen, såklart, till högtalarna! Segt bara att man inte kan streama film till högtalarna från datorn utan att ljudet är 2-3 sek efter:S
Jag använder mig av det programmet... Får fortfarande väldigt lång delay, jag kör trådlöst då men det borde väl inte spela någon roll? expressen sitter 1-2 meter ifrån datorn..
Jag använder mig av det programmet... Får fortfarande väldigt lång delay, jag kör trådlöst då men det borde väl inte spela någon roll? expressen sitter 1-2 meter ifrån datorn..