Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Korg MS-20 för 20.000 kronor - någon måste skämta!

Tråden skapades och har fått 50 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Vi kräver att få ta del av alla svar ni får på era annonser. Det kan inte vara många positiva ord i dem

• Medlem
  • Borås
  • 2007-06-05 09:08

En sak som detta kan resultera i kan ju vara att han som satte ut sin för 10 lök får den såld, folk tror att den är ett kap Hoppas inte detta händer.

• Medlem
  • Uppsala
  • 2007-06-05 09:11
Ursprungligen av visionfactory:

Vi kräver att få ta del av alla svar ni får på era annonser. Det kan inte vara många positiva ord i dem

Det hemska är att de tre sista jag postat länkarna på har jag inget med att göra...men å andra sidan ser ju två av dom inte kanske helt "seriösa" ut...

Om han som startade den här reaktionskedjan, d v s han med den för 10k faktiskt får den såld för det så har ju 99maffian lyckats med sitt mål - att trissa upp priserna. Grattis!...eller?!?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-06-05 09:27
Ursprungligen av kroffe:

Om han som startade den här reaktionskedjan, d v s han med den för 10k faktiskt får den såld för det så har ju 99maffian lyckats med sitt mål - att trissa upp priserna. Grattis!...eller?!?

Är det det vi vill? Jag trodde vi ville få in alla synthar i 99-kretsen och få dem att stanna här.

Ursprungligen av 834:

Är det det vi vill? Jag trodde vi ville få in alla synthar i 99-kretsen och få dem att stanna här.

Getbocksmolusken blir inte glad om vi inte fullföljer detta mål.

Hepp.
Tur att man redan har handlat upp alla sina synthpengar för ett tag framöver så att man inte sitter med köpsug och full plånbok och bara ser den ena sjuka annonsen efter den andra...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-06-05 12:41
Ursprungligen av android:

Hepp.
Tur att man redan har handlat upp alla sina synthpengar för ett tag framöver så att man inte sitter med köpsug och full plånbok och bara ser den ena sjuka annonsen efter den andra...

jag hörde att skatteåterbäringen ska börja betalas ut redan från nästa vecka...
Tänk om man får så mycket GAS att man köper nåt hutlöst dyrt!

Ursprungligen av 834:

jag hörde att skatteåterbäringen ska börja betalas ut redan från nästa vecka...
Tänk om man får så mycket GAS att man köper nåt hutlöst dyrt!

STIMpengarna kommer också nästa vecka. Man kan gå in på deras hemsida redan nu och se vad det blir för pengar.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2007-06-05 13:41

Jag köpte en Polivoks för mina skattepengar,. fast problemet är att jag inte fått dem ännu =)!!!
mm nudlar!!

Förövrigt världens läckraste monosynth enligt mig (har en minimoog och har haft de flesta vanliga monos i övrigt, MS20 etc)

Finns för runt 7000:- inkl frakt, på ebay, finns ett par där nu i mint condition!

• Medlem
  • Göteborg
  • 2007-06-05 13:42

hmm, fast har ju ej testat Synthon Syrinx och Steiner Parker Synthacon!

Den här killen måste ha hjälp!!

Ursprungligen av steelworker:

Underbart, hoppas han får den såld!!

Känns som att marknaden har ökat lite i pris efter denna diskusen skapades......

Mvh

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-06-05 15:02

Snart måste vi röra oss vidare. Som gräshoppor och höja priset på andra varor;

Bilar, barnvagnar, sex, tv-apparater, vintage audio, möbler och grönsaker. Är potentiella marknader vi måste exploatera.

Mot blocket!

• Medlem
  • 2007-06-05 15:14

Purjo. 6000 kr styck. Köp två för 10000. Jag slänger med en knippa dill också. Kan fraktas över hela landet, du betalar frakten. Köp nu, de här godsakerna brukar gå fort!

• Medlem
  • Uppsala
  • 2007-06-05 16:01

Här är en som inte fattat att det är nu man kan begära pengar för grejjorna:
http://www.vendolin.se/Annonce_Detail.asp?rub=60022&annonceid=5084997

" Roland U 220Säljes billigt,många ljudfiler.Otroligt hett på marknaden."

• Medlem
  • Jönköping
  • 2007-06-05 23:26

Ojojoj .. synd att jag har sådan separationsångest att jag ALDRIG sålt en musikpryl under mitt långa samlande liv. Guldgruva, guldgruva. Har dock bytt in typ 2 grejor - fast haft ångest båda gångerna.

• Medlem
  • Uppsala
  • 2007-06-05 23:35
Ursprungligen av SH-101:

Ojojoj .. synd att jag har sådan separationsångest att jag ALDRIG sålt en musikpryl under mitt långa samlande liv. Guldgruva, guldgruva. Har dock bytt in typ 2 grejor - fast haft ångest båda gångerna.

....så det är inte din SH-101a...?
http://www.vendolin.se/Annonce_Detail.asp?rub=60004&annonceid=5086687

• Medlem
  • Jönköping
  • 2007-06-05 23:54

LOL nä .. den kommer jag att begravas med.

hade det inte gynnat oss på 99:an att lägga ut annonser på vendolin för billigt? eller rimligare pris än 20000? jag menar folk är ju allmänt blåsta i huvet så det klart att muppar runt om i landet ska få dollartecken i ögonen. jag menar när en kille här ville sälja den för 10000 mobbades han. vilket var rätt. varför blir det kul då om en 20000 tusen ms20 annons? har vi moraliskt rätt att klaga på för höga priser på synthprylar efter den här annonsen?

-Om inte annat så borde marknaden för nytillverkade analogsynthar gynnas...

Bevaka tråden