Rubriken skulle bli 3 meter lång om jag skulle göra den tydligare.
Hur som helst. Jag är en av miljoner som laddade ner Safari 3 så fort den dök upp på apples sida men jag verkar vara en av de få som har fått "stora" problem efter avinstallationen av safari 3. (med avinstalleraren som följde med installationen)
Innan installation av safari 3 så tror jag inte jag lyckats få safari krasha 1 enda gång.
Den ville inte leka alls med min maskin så jag avinstallera den 10 minuter efter jag installera den. Tillbaka till version 2. Nu känns safari 2 lika buggig som 3'an gjorde och jag fattar inte varför. Surfar till de sidorna jag "alltid" har surfat till i "tab läge" (öppnar flera sidor samtidigt)
För att göra nån typ av felsökning så rabblar jag upp sidorna jag öppnar samtidigt och "förhoppningsvis" så finns det nån på forumet som går in på "samma" sidor och upplever samma problem (den bara stänger av sig själv)
Sidorna:
99.se/mac
FCPUG.se
Apple.com
Discreet.com
Vfxtalk.com
Fxguide.com
Sweclockers.se
Aftonbladet.se
Vet inte om det är nån kod på dessa sidor som gör att safari bara lägger av (gjorde inte det innan installationen av safari 3 betan) men det kanske har kommit nån ny kod på sidorna under samma tid som installationen av S.v3 (?)
Onödig info kanske.
Maskinen jag sitter på är en Macpro 2,66ghz 3gb ram, 1900XT, Decklink HD pro Duallink, Dubbla 23" ACD och en ref monitor. Senaste OS'et (10.4.9) installerat.
Nått kanske krockar nånstans?