Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har samma problem som folk uppenbarligen haft tidigare, började spontant någon gång inatt och har fortsatt allt oftare. Har haft min iPod med samma lurar i typ 9 månader så det känns konstigt att det plötsligt händer nu... Någon som vet något botemedel eller måste man lämna in den?

Btw: har en iPod video..

• Medlem
  • Torsby
  • 2007-06-20 21:13

Har flyttat inlägget till en egen tråd i rätt forumdel. Flyttades från denna tråd.

Ursprungligen av berghund:

Jag har samma problem som folk uppenbarligen haft tidigare, började spontant någon gång inatt och har fortsatt allt oftare. Har haft min iPod med samma lurar i typ 9 månader så det känns konstigt att det plötsligt händer nu... Någon som vet något botemedel eller måste man lämna in den?

Btw: har en iPod video..

Jag har haft exakt samma problem. Själv var jag lite slö av mig och gjorde inget åt det på några veckor, men ändå

I alla fall så gick jag in till min lokala Apple-store här i Malmö som tog hand om den på bästa möjliga sätt: de gav mig en ny. Tog cirka en och en halv vecka innan de ringde upp mig och sa att jag fick en ny. Så hade jag varit som dig så hade jag lämnat in den så fort som möjligt, det är skitstörigt att inte ha sin iPod med sig. Jag lyssnar hela tiden, så det va skönt att det gick fort hos supporten.

/ Henke

1
Bevaka tråden