Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad tycks om den nya uppdateringen?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-06-21 10:55

... som rubriken lyder?

Någon som varit på den än? Jag kan säga att jag diggar det starkt! Gränssnittet för hela YouTube är så grymt snyggt!

Jag ser detta som en start på hela utvecklingen av AppleTV! Speciellt för mig som inte har hackat min AppleTV och tänker inte göra det heller. När jag såg gränssnittet ser jag även en lösning på hur det ska se ut i en digitalbox. Använder Telia DigitalTV och hade mer än gärna slått ihopa digitalTVn i AppleTV! Det hade varit klockrent!

Tjoho! Såg detta i och med ditt inlägg. Skall genast testas.

Funkar ju fint. Det är dock bara en bråkdel av materialet som är omkodat till H.264 än. Alltså är det ingen idé att söka efter gamla favoriter än. Det verkar som om man börjar omkodningsarbetet från slutet. Rätt logiskt ändå.

Ursprungligen av fresla:

Jag kan säga att jag diggar det starkt! Gränssnittet för hela YouTube är så grymt snyggt!

Har du någon bild på det? Eller det kanske finns på nätet... ska ut och kolla runt lite.

Ok, hittade detta.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-06-21 12:07

Har ingen bild, sitter på arbetet nu men det bör gå att finna på nätet någonstans! Finns det inget på Apple.com?

Säkerligen kommer det in mer material under tiden som går! Fungerar hur bra som helst iaf. Det var inte gamla vanliga sega YouTube som det varit på sistone för min del iaf!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-06-21 16:20

Någon mer än mig som har problem med ATVFiles pluginen efter att ha uppdaterat?

ATVfiles är väl ett av dem få plugin som ska ha blivigt anpassad för den nya uppdateringen.

http://www.awkwardtv.org/?p=51

äntligen... tog nåra minuter o sen omstart... härligt med youtube...nu använder ja appletv ännu mer än vanlig tv!

1
Bevaka tråden