Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Förbetalt iPhone-abonnemang

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

En liten trevlig grej för dom som inte får en godkänd credit upplysning när man skall aktivera sin iphone är att du kan använda en "pre-paid" plan som kostar ca 50 dollar

för att få access till detta skriv helt enkelt in "999-99-9999" som ditt personnummer vid aktiverings-processen ...

  • Medlem
  • Västerås
  • 2007-07-02 14:04

Frågan är ju bara hur man beställer en iPhone till Svergige nu?

Förmodligen så krävs det ett USA kreditkort och Iphone är inte upplåst ännu så då blir det roaming om den används i Sverige och det blir dyrt.

Mycket bättre att vänta på att den släpps i Europa.

Vore kul att bara kunna köpa en iphone, och sen använda telefonen för surfing via WIFI, du behöver ju inte fylla på kortet när du väl skaffat den.

Nån som kan prova att köpa en iphone?

EDIT: eller att någon som ska åka till usa tar emot beställningar av folk som vill köpa en iphone.

Finns 4 stycken på blocket för 11.000/styck!

Herregud, överpris!?

Ursprungligen av wunderbaren:

Herregud, överpris!?

Förmodligen är folk beredda att betala det för dem.

Kan inte 99Mac ordna nån person som kan åka till New york och köpa iphones?

1. först kollar man hur många som vill ha en iphone.
2. sedan kollar man hur mycket en tur-retur biljett kostar och delar upp det på alla personer som ska ha en iphone.
3. vi träffas och har en iphone fest och klurar på hur man bäst använder en iphone i sverige

är detta intressant!?!?

att lösa:

vem som ska åka till new york, hur många som är riktigt intresserade, betalning, Om det finns iphones när denna person åker till usa.

tydligen får man bara köpa 2 iphones per person, ytterliggare en sak att lösa.

Kommer det fram någon lösning som låter en låsa upp iPhonen så är jag intresserad.

Ursprungligen av ztaafen:

Kommer det fram någon lösning som låter en låsa upp iPhonen så är jag intresserad.

Det kommer troligen inte gå den närmaste tiden, man kan ta ut simkortet och använda den som en handdator + ipod helt enkelt.

Ja, jo. Kanske det.

Tror jag hellre väntar på den svenska versionen då. Som garanterat fungerar.

1
Bevaka tråden