Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Doepfer i Sverige

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Polyfoni är möjligt. Klaviatur krävs inte alls

Ursprungligen av Volantiz:

Polyfoni är möjligt. Klaviatur krävs inte alls

Nä vad ska man med klaviatur till när det finns så många rattar att vrida på?

Heualia: jo nog kan det vara så som du säger, ville bara redogöra för den version jag fått höra. Det viktiga idag är väl att problemet är ur världen.

Man måste också ge en eloge till Doepfer för den goda relation de har till sina användare. I A100-forumet på Yahoo kan man ställa de mest korkade frågorna och man får ofta utförliga tekniska svar inom några timmar av Dieter själv eller av någon erfaren Doepfer-användare. Och när nya moduler ska tillverkas får alla vara med och rösta mellan olika förslag. Smart affärsstrategi kanhända, men trevligt är det i vart fall.

  • Medlem
  • Linköping
  • 2007-07-05 03:54

>longforparade;1304470]Heualia: jo nog kan det vara så som du säger, ville bara redogöra
>för den version jag fått höra.

Jaao! Det är ju bara bra att få fram olika versioner.

>Det viktiga idag är väl att problemet är ur världen.
Japp! Det jag syftade på var bara alla de gamla systemen på andrahands
marknaden.

>Man måste också ge en eloge till Doepfer för den goda relation de har till sina användare. I >A100-forumet på Yahoo kan man ställa de mest korkade frågorna och man får ofta utförliga >tekniska svar inom några timmar av Dieter själv eller av någon erfaren Doepfer-användare.

Är ju en bonus!

>Och när nya moduler ska tillverkas får alla vara med och rösta mellan olika förslag. Smart >affärsstrategi kanhända, men trevligt är det i vart fall.[/QUOTE]

Det där är lite skummt faktiskt, han senaste skapelse http://www.doepfer.de/A1112.htm
är ju välldans komplex för det lilla den gör, har folk röstat fram denna skapelse månde?

Bevaka tråden