- Spyder
- Medlem ●
- Torsby
Tesa:
Skills att klura ut det tack vare "ekot".
Jag tänkte översätta crystal, för jag shufflade fram new order i mitt itunes och den kom upp, men så kom jag att tänka på videon till Krafty som jag gillar skarpt, och det känns som att Crystal kanske hade blivit för lätt.
Så här i efterhand känns det som att den inte hade blivit det dock
Är det ingein som kan knäcka den senaste nöten?
Tesa:
Skills att klura ut det tack vare "ekot".
Jag tänkte översätta crystal, för jag shufflade fram new order i mitt itunes och den kom upp, men så kom jag att tänka på videon till Krafty som jag gillar skarpt, och det känns som att Crystal kanske hade blivit för lätt.
Så här i efterhand känns det som att den inte hade blivit det dock
Är det ingein som kan knäcka den senaste nöten?
Kunde du inte tagit Crystal så hade jag nog knäckt den. Krafty var alldeles för länge sedan jag lyssnade på. Får nog ta och ändra på det genast.
Jag väntar på en chans att hoppa in i spelet, men den senaste nöten är svårknäckt.. Ledtråd please
Ok... fyller på med nästa textstycke, men låttiteln tar jag bort!
Om du vill, börja skratta
Om du måste, börja gråt
Var dig själv, göm dig inte
Bara tro på ödet
Bry dig inte om vad folk säger
Bara följ din egen väg
Ge inte upp att ta din chans
att [...låttitel...]
Ok... fyller på med nästa textstycke, men låttiteln tar jag bort!
Om du vill, börja skratta
Om du måste, börja gråt
Var dig själv, göm dig inte
Bara tro på ödet
Bry dig inte om vad folk säger
Bara följ din egen väg
Ge inte upp att ta din chans
att [...låttitel...]
Sista refrängen... borde inte titeln rimma på say och way?
Stay?
(Jag har ingen aning och har för en gångs skull INTE googlat heller. Tänkte försöka klura denna gång ).
Ruggit svårt men nu vet jag med googles hjälp och min egen översättningsförmåga..
Denna vara riktigt lurig... frågan om någon här har lyssnat på gruppens texter...
Ruggit svårt men nu vet jag med googles hjälp och min egen översättningsförmåga..
Denna vara riktigt lurig... frågan om någon här har lyssnat på gruppens texter...
Måste man inte säga svaret om man kan det.. eller är Googling fusk ?
Nja jag anser inte att google är superfusk men det är liksom roligare om man kan på en gång. Spyder får bestämma om jag ska berätta svaret.
Jag kan säga fel och fel.
Eftersom jag vet att jag har rätt så kommer nästa här:
På natten... På natten
På natten - kommer de att tro att de sett solen
när de ser den galna grismannen
LOL!
Vilken j-vla sjuk text!
haha.
Kan det vara nån skiva med Liberala Ungdomsförbundets Kör som handlar om G.P.?
dude, det är ingen mainstreamlåt du har valt precis
jag har lurat ut vilken det är, men jag vet inte om det räknas som fusk, då jag har rådfrågat diverse kompisar som är grymma på det här, och dom hade till och med svårt att klara't. Jag misstänker till och med att det blev google som löste gåtan åt dom till slut.
väntar lite med att svara så får vi se om det finns nån gammal proggare(hint* hint*) här som kan luska fram svaret!
O:-)
Inte den blekaste aning måste jag säga...