Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Alldeles nyss fick jag tillfälle att pröva nya iPhone när en amerikan kom hit. Första intryckt var otroligt, och den fungerar otroligt smidigt. Definitivt ett stort begär uppstod direkt.
Jag ansåg mig bara behöva dela med mig av upplevelsen.
Kul både för macheads och för alla andra. För även om inte folk köper iPhone så kommer hela tänket att smitta av sig på alla andra tillverkare.
Undrar om de får kläm på det eller om det blir som med iPoden. Bara bleka kopior nästan 6 år senare.
Kul både för macheads och för alla andra. För även om inte folk köper iPhone så kommer hela tänket att smitta av sig på alla andra tillverkare.
Undrar om de får kläm på det eller om det blir som med iPoden. Bara bleka kopior nästan 6 år senare.