Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En upplevelse utan motstycke

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Alldeles nyss fick jag tillfälle att pröva nya iPhone när en amerikan kom hit. Första intryckt var otroligt, och den fungerar otroligt smidigt. Definitivt ett stort begär uppstod direkt.

Jag ansåg mig bara behöva dela med mig av upplevelsen.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-07-06 17:38

Har semi-kollegor i London som har klämt på en. Helt sjukt logisk och snygg är utlåtandet.

• Medlem
  • International user
  • 2007-07-06 20:10

Kan bara instämma! Har även pratat med kompisar i USA som är helt lyriska.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-07-06 22:13

Kul både för macheads och för alla andra. För även om inte folk köper iPhone så kommer hela tänket att smitta av sig på alla andra tillverkare.
Undrar om de får kläm på det eller om det blir som med iPoden. Bara bleka kopior nästan 6 år senare.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-07-07 16:55

Snygg...

Är i New York och har fått klämma på en. Otroligt! Och snygg....;)

Ursprungligen av acke:

Kul både för macheads och för alla andra. För även om inte folk köper iPhone så kommer hela tänket att smitta av sig på alla andra tillverkare.
Undrar om de får kläm på det eller om det blir som med iPoden. Bara bleka kopior nästan 6 år senare.

Ingen operatör kommer att få grepp om konceptet. Det är som vanligt att det kommer att komma en massa kopior som inte alls kan mäta sig.

Ursprungligen av acke:

Nej! Inte "tänket"!! Jag är förföljd!

Aaaargghh!!

• Medlem
  • 2007-07-14 23:11

Exakt! Aaargh!

"Tänkandet" heter det. För höge farao.

Sign. Hemmaföreningen Mot Spridningen Av Consultingslang

1
Bevaka tråden