Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Riskfritt att köpa nu...

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-07-05 23:22

...eller ryktas det om Shuffle 3G snart?

Skulle lätt säga riskfritt. Kan ju inte utvecklas så mycket heller.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-07-07 21:30

Nä, den borde hålla sig ett bra tag. Köp!

  • Medlem
  • Kristinehamn
  • 2007-07-10 18:08

Volymspärr går inte att ta bort

Vill Du ha en spelare med extremt låg volym, som inte går att "låsa upp" så är det bara att köpa.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-07-11 16:06

Idiot?

Tack för de andra svaren!

Ursprungligen av Adzam 1:

Idiot?

Tack för de andra svaren!

Vad menar du med idiot?

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-07-11 19:10

Det är idioti att komma in i en tråd och börja tjata om något som är helt offtopic. Har köpt den nu, och ljudvolymen är verkligen INTE ett problem, har inte ens lyckats att komma upp i högsta nivån då jag inte vill förstöra hörlurarna.

Saknar dock gapless playbak på denna, hoppas det kommer nån gång...

Appropå Shuffle 3G. Beställde en Shuffle (product) Red i går och den specificeras som "3rd gen" i beställningen.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-09-12 16:42

Oki, tror dock bara att färgerna är skillnaden (?).

Gör inget för mig, då jag verkligen diggar den oranga färgen som jag har.

varför köper ni inte en creative zen stone istället?

bättre ljud, DISPLAY och mer minne till mycket mindre pengar (och radio kanske?)

kan förstå de som köper ipods pga gränssnittet (som jag exvis.) men shuffle har ju inget sånt utan är mer eller mindre värdelös

Ursprungligen av dammskog:

varför köper ni inte en creative zen stone istället?

bättre ljud, DISPLAY och mer minne till mycket mindre pengar (och radio kanske?)

kan förstå de som köper ipods pga gränssnittet (som jag exvis.) men shuffle har ju inget sånt utan är mer eller mindre värdelös

Det är en smaksak (som allt), även jag hade nog valt Shuffle över Zen Stone. Varför undrar du? Svaret är enkelt; iTunes! iTunes är det som gör (alla) iPod:s så mycket bättre än de flesta andra MP3-spelare, allt annat är ju bara en bonus. Detta är såklart bara min åsikt, och jag har inte provat alla andra MP3-spelare (bara vissa SanDisk, Sony, Samsung samt några "no-name" märken), men det är så jag tycker i alla fall. Dessutom så ser jag inte skärm som något viktigt på en så pass liten spelar, framförallt då man i alla fall inte har så mycket musik att gå vilse bland.

Ursprungligen av headlessmike:

Det är en smaksak (som allt), även jag hade nog valt Shuffle över Zen Stone. Varför undrar du? Svaret är enkelt; iTunes! iTunes är det som gör (alla) iPod:s så mycket bättre än de flesta andra MP3-spelare, allt annat är ju bara en bonus.

det är jättelätt att använda andra mp3-spelare med itunes. bara att dra över de låter, podcasts eller spellistor man vill ha till de via filhanteraren. gör så själv med min Nokia N73

Ursprungligen av dammskog:

det är jättelätt att använda andra mp3-spelare med itunes. bara att dra över de låter, podcasts eller spellistor man vill ha till de via filhanteraren. gör så själv med min Nokia N73

Coolt, visste inte det! Tack!

Ursprungligen av dammskog:

det är jättelätt att använda andra mp3-spelare med itunes. bara att dra över de låter, podcasts eller spellistor man vill ha till de via filhanteraren. gör så själv med min Nokia N73

Ja, det är ju så PC-folk gör. Drar över filerna och släpper som om det vore ett USB-minne man har där. Manuellt...Inga playcounts, Inga smarta playlists etc etc..Ingen autorefill...

Det finns en anledning till att man kör iPod:ar och det är hanteringen i iTunes.

1
Bevaka tråden