Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Supersegt!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sen jag uppgraderade min dator till Vista 64bit så har iTunes bråkat en hel del.. Det tar nästan en minut från det att jag startar tills att det går att använda. Först är hela rutan helt svart och det tar oerhört lång tid innan programmet reagerar med någonting. Sen när jag uppdaterar låtinfo går det också oerhört långsamt. Jag har för mig att det gjorde det även innan jag uppgraderade, jag har ett ganska stort bibliotek, men nu är det segare än någonsin. Vad kan vara felet? Är det någon annan som har samma problem? Tack.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-07-13 13:43

Nu är ju detta ett Mac-forum, men vad jag vet så stödjer inte Apple Vista 64-bit med iTunes. Anledningen till att det går långsamt kanske är att Vista försöker köra det i något 32-bitars kompatibilitetsläge...?

  • Medlem
  • 2007-07-13 13:47

Nu har du ju redan "uppgraderat", men jag kan säga direkt att det var ett misstag. Vista 64 är ett rötägg som alla som testat det har problem med. Om det går skulle jag försöka byta licens till Vista 32, som i alla fall kan köra lite program.

Hmm. Jag har inte haft några direkta andra problem med det.. 32-bit är ju med på samma skiva vad jag vet så det vore ju inte ett överstort problem.. Jag ska absolut tänka på det, har funnits i mina tankar ett tag.

1
Bevaka tråden