Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kompetent grafik/datoranimation folk sökes

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Mitt namn är Anders Nyman och jag jobbar som musikproducent. Då kallar jag mig ibland för snakebyte, så då fick jag heta så här med. En kompis tipsade mig om detta forumet när jag frågade honom samma sak som jag kommer fråga här.
Jag har fått uppgiften att försöka hitta kompetent folk till ett stort videoprojekt. Det ska innehålla grafik och musik, och ska släppas på dvd. Musiken kommer jag att producera, så det folket jag behöver ska vara kunniga inom 3d-animering/spaceig grafik samt video/dvd-produktion.

Pengar kanske vi inte ska diskutera nu till en början, men det kommer att finnas själig lön för det hela.

Notera att jag helst vill ha extremt duktiga artister som kan sin sak, så har du suttit hemma 2 månader och "lärt" dig detta så är du inte intressant

Är det nån som är intresserad så kontakta gärna mig via pm så berättar jag mer.

Finns du/ni i malmötrakten så är det ett plus.

Senast redigerat 2007-07-05 12:32

Spooky, det kan vara rätt häftigt med lite av sådan grafik som du visade, men tänk lite mer sånt här: http://youtube.com/watch?v=aiEJ8nygwws fast mycket modernare o fräschare. Jag vill inte berätta för mycket om projektet här öppet för det är rätt hemligt, och en stor artist som är bakom projektet.

• Medlem
  • Vimmerby
  • 2007-06-30 22:49
Ursprungligen av .snakebyte:

Spooky, det kan vara rätt häftigt med lite av sådan grafik som du visade, men tänk lite mer sånt här: http://youtube.com/watch?v=aiEJ8nygwws fast mycket modernare o fräschare. Jag vill inte berätta för mycket om projektet här öppet för det är rätt hemligt, och en stor artist som är bakom projektet.