Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur ställa låtar på kö för uppspelning, typ jukebox?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Och jag söker en mp3 spelande Jukebox programvara, iTunes ropar alla i kör då MEN jag tror inte iTunes kan göra det jag vill.

Jag söker ett program som spelar upp alla mp3 låtar som jag droppar i dess spellista OCH dessutom i den ordningen jag droppar dom. LIVE. Så jag lägger dit 25 låtar, startar listan och sen kommer gäster och fyller på spellistan. Precis som en riktig wurlitzer.

Jag vill kunna ställa fram min Macbook och ha en låt lista ( mapp med filerna i ) som gästerna helt enkelt drag and droppar filer på mp3 spelaren ( programet ) och då spelas upp när dess tur är på tur .

Vad finns till OSX som kan göra detta. / Midmus

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-07-17 12:33

iTunes?

Är verkligen iTunes's gränsnitt något för lullande bröllopsgäster ( säkert 90 % windows användare oxo ).

Jag vill ha nått typ detta:

Programmet ovan ser lovande ut men jag vet inte hur att få igång det. / Midmus

Men "partyblandningen" i iTunes gör väl just detta?

  • Medlem
  • Haninge
  • 2007-07-17 12:34

Hehe.. iTunes säger jag.. skapa en playlist och så lägger du bara till låtarna i den ordning som du vill ha dom.. när man lägger till en låt så hamnar den sist i listan. Nackdelen är att ordningen inte går att ändra, d e min erfarenhet iaf.

Ha, nu fick jag igång det. Var ju kul / Midmus

1
Bevaka tråden