Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacUpdates programpaket - 10 populära program för 49,99 dollar

Tråden skapades och har fått 48 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2007-07-17 20:56
Ursprungligen av Adrian B:

Fortfarande ingen kontakt med nedladdningsservern för TechTools Pro... nån som lyckats?

Nu rullade min nedladdning igång. Verkar vara bra fart också, ca 400kB/s. De kanske har lastbalanserat lite på MU.

Samma här. Man klickar på länken de skickar så kommer man till en sida där man får bekräfta att namn och e-postadress stämmer (var extra noga med e-postadressen). Därefter skickas de till de olika utvecklarna som så småningom hör av sig.

Nu dök mailet upp.
Trevligt med de här små påhitten.

  • Medlem
  • 2007-07-17 22:48

Nu har man ytterligare två dagar på sig?! Snopet, fast på ett positivt sätt. Eh...?

Tech tool som startskiva?

Jag har köpt paketet och laddat ner Tech Tool som dmg-fil. Men om den ska kunna fungera som startskiva vid reparationer måste den väl innehålla ett system? Det gör den inte??? Ska jag själv lägga dit ett minimalt system? Hur gör jag i så fall detta enklast?

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2007-07-17 23:27
Ursprungligen av goranlin:

Jag har köpt paketet och laddat ner Tech Tool som dmg-fil. Men om den ska kunna fungera som startskiva vid reparationer måste den väl innehålla ett system? Det gör den inte??? Ska jag själv lägga dit ett minimalt system? Hur gör jag i så fall detta enklast?

Om du tittar i mappen "Extras" på DVD:n så finns där en till skivavbild som du kan bränna och starta från.

Dessutom finns funktionen i TTP att skapa en "eDrive" som gör en partition med ett minimalt system och TTP installerat som du kan starta från.

Ursprungligen av Baron:

Nu har man ytterligare två dagar på sig?! Snopet, fast på ett positivt sätt. Eh...?

Tre dygn faktiskt, som jag skrev ovan så tror jag de gjorde så för att de nådde målet, 5999 paket, inom utsatt tid.

Och när ska du återställa siffrorna i första inlägget?

Tiden skulle egentligen gå ut klockan 0600 i morse, men de utökade den med tre dygn.

När du laddat ner DMG-filen bränner du den helt enkelt till en skiva. Därefter ska den gå att använda.

Enligt instruktionerna från MacUpdate ska du följa det här när du bränner:
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93006

  • Medlem
  • 2007-07-17 23:29

Varför ska man ta MacUpdates deal istf MacHeists? (Eller tvärt om?)

Ursprungligen av Baron:

Varför ska man ta MacUpdates deal istf MacHeists? (Eller tvärt om?)

Även det besvarat tidigare i tråden...

MacHeists deal är ju MacUpdates deal plus en del extra, men för samma pris. Så jag ser inte någon anledningen att inte köra på MacHeist. Även då går man genom MacUpdate och du får nycklarna till MacUpdate-programmen direkt efter köpet precis som vanligt.

När du är på MacHeist och klickar på knappen för att köpa skickas du till MacUpdate, men med tillägget att MacHeist-loggan finns längst upp till vänster på sidan. Därefter genomför du köpet precis som om du hade gått direkt genom MacUpdate.

Nu har de lagt till ett program till: PhotoPresenter.

Undrar om man får programmet också, om man redan köpt paketet? Det står på serienummersidan att man ska få serienumret för PhotoPresenter direkt från utvecklaren.

Även befintliga kunder får PhotoPresenter. En nyckel kommer skickas ut de kommande dagarna enligt meddelandet som gick ut i samband med att TechTool Pro låstes upp.

Nu har nyckeln till PhotoPresenter dykt upp hos mig.

Ah, nu fick även jag den. Trevligt med bonuspresenter!

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2007-12-09 22:09

MacUpdate har en ny kampanj som håller på i två dagar till de har nu passerat 2400 st sålda så nu är iStabilize med i paketet. http://www.mupromo.com/

PRODUCT PRICE $49.99
ForkLift
RapidWeaver
Swift Publisher
Marine Aquarium
Xslimmer
MemoryMiner
Yep
XMIND 2008 Pro
iStabilize
PulpMotion om de säljer minst 5000 st.

Intressant. Yep är definitivt ett program som det verkar som om jag skulle ha nytta av.

Vore det inte bättre att dela upp och skapa en ny tråd så inte nytillkomna tittare behöver plöja igenom 46 gamla poster?

Bevaka tråden