Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur många är trötta på iPhone-nyheter?

Tråden skapades och har fått 24 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ja, som rubriken säger. hur många börjar tröttna på alla nyheter om iPhone?

Jag börjar ledsna och tycker det börjar bli för mycket.

/manne

Inte ett dugg trött. Tycker faktiskt att det är för lite.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-07-04 18:58

Upp till kamp för ännu fler iPhone-nyheter!

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2007-07-04 19:03

Riktigt less på dessa nyheter jag med. Jag vill se imac-rykten och hintar om en ny mac pro! Men allt sådant blir överkört.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-07-04 19:06

Även jag tycker att hypen börjar bli för stor, särskilt med tanke på telefonen inte ens kommer till Sverige inom överskådlig tid!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-07-04 19:43

hackas den är mitt ex här på två dar

Ursprungligen av Tangen:

hackas den är mitt ex här på två dar

va? förtydliga

Ursprungligen av Emanuel L:

va? förtydliga

Jag tror att de ska bli ihop igen. Kanske ge varandra en iPhone som plåster på såren?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-07-04 21:27
Ursprungligen av Redglittercoffin:

Jag tror att de ska bli ihop igen. Kanske ge varandra en iPhone som plåster på såren?

Det tog lite tid, men skrattade gott när jag fattade vad det verkade som, mitt exemplar syftade jag på naturligtvis, tror jag i alla fall. konstigt om exxet skulle dyka upp för att dom knäckte iPhonen

/Tangen

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-07-04 21:25
Ursprungligen av Emanuel L:

va? förtydliga

Det jag menade var ett svar på Spyders átt den inte kommer inom överskådlig framtid´
således inte speciellt trådbundet, snarare trådlös och lite OT. Det var det jag menade.

Angående nyheterna, skulle jag gärna se fler NYA nyheter och inte massa upprepningar och folk som citerar varandra i cirklar. Lite försäljnings statestik skulle också vara intressant och för mig givande.

/Tangen

  • Medlem
  • Älmhult
  • 2007-07-04 21:21

Tycker det är kul när ett av få företag jag gillar gör nåt som både hypas och verkar bra

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-07-04 21:28

jämt lopp kan man säga...

Fan, vart man är besöker så ser man den där jädrans iPhone....

Vet inte om jag bor i en grotta, men jag har knappt sett en enda iPhonenyhet..

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-07-04 23:47

Du bor i en grotta isåfall... Sen så beror det kanske på hur många olika tidningar och webbsidor man bevakar också.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-07-05 10:59

Jag tycker att det pratas alldeles för lite iPhone.

250 visningar. och 50 som har svarat. det är riktigt illa.
Folk läser eller kikar in utan att välja, det är illa.

Trodde väl knappast att det skulle inträffa, men för en gångs skull har jag tröttnat på allt tjat om en av deras produkter. Kan i och för bero på att man hör så mycket dumheter och felaktigheter och inte kan låta bli att påpeka det, även om ingen finns i närheten och kan höra.

För att vara en telefon som vi här i sverige inte komemr att se på över att år så känns det som att det börjar bli lite väl mycket nyheter. Det är jättekul att apple släpper en telefon, men det sker på bekostnad av alla andra produkter. Hoppas bara att iPhone inte sinkar leopard releasen ännu mer.

/M

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2007-07-12 10:52

Över ett år?

  • Medlem
  • Mjölby
  • 2007-07-12 10:59

Det hade varit en annan sak om Sverige-releasen låg omhörnet.

Ursprungligen av lasselu:

Över ett år?

Visst, tyskarna ska få den i November men jag tror inte att vi komemr att se den i sverige förens runt om ca ett år. Sverige är inte direkt ngn stor marknad för Apple och om iPhone säljser bra på de andra marknaderna så tror jag att en ev. sverige release lär få vänta på sig. Se bara på tex. hur lång tid det tog innan vi fick ITMS.

Men jag kan ju ha fel, vilket jag hoppas att jag har.

Kan hålla med om att det är lite för mycket nyheter om iPhone Men det är så kul att läsa, hypen håller tillochmed i sig efter att telefonen har släppts, kommer nog lugna ner sig när Apple börjar prata om nya datorer och nya ipods.

jämt..

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-07-18 00:06

Nog för att iPhone verkar fantastisk, men det skulle vara lite roligt med nya Macar.

1
Bevaka tråden