Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

synka ipod och dator?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej
jag har en ipod
jag har en dator (win xp home sp2)

jag har massa musik på min ipod
jag vill få in den musiken i min dator.
hur gör jag?

jag vill synka min dator med min ipod hela tiden. men det går inte att få tillbaks musiken från ipoden via itunes.

hur gör jag?

tack

  • Medlem
  • Växjö
  • 2007-07-25 15:44

Jag är inte expert på detta, men vad jag vet så kan du inte synka din dator med musik från din ipod pga rättigheter osv!

Du kan bara synka din ipod med musik från din dator, det är bara för att man inte ska kunna överföra musik från dator till dator genom att använda sin iPod

// MacxD

trist. jag som lagt in mängder med musik från mina cd-skivor på min ipod och nu vill jag börja använda datorn som musikspelare. hade varit enklare om jag kunnat föra tillbaks allt från ipoden än att sitta med varje cd-skiva en i taget.

Använd ett program som YamiPod, så kan du föra över musiken från iPoden till datorn.

problemet med alla program jag hittat är att de kostar och typ inte tillåter att man för över så många filer som jag har och det blir ett "jekla" hattande

gratis vill vi ha

Vad jag vet så har Yamipod ingen begränsning flyttade just 568 låtar till min burk.

// Corintur

Ursprungligen av behedwin:

gratis vill vi ha

YamiPod ÄR gratis!:$

fan va nice

1
Bevaka tråden