Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spara inloggning funkar bara på vissa siter

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Varför sparas inte inloggningen på en del siter. tex. 99Musik, Safari frågar inte om inlogningen ska sparas, trots att "användarnamn och lösenord" är förbockat i autoformulär. Har kollat i redigeringen för inloggningen att 99Musik inte ligger kvar sen Panther-tiden...

  • Medlem
  • Alingsås
  • 2006-10-04 16:41

Jag har en liknande fråga. Vid nåt tillfälle måste jag ha valt att inte spara inloggningen på en viss sajt och nu skulle jag hemskt gärna vilja göra detta. Går det att ändra inställningen för just den sajten? Jag ser bara att man kan ta bort sparade uppgifter i "Inställningar för autoformulär" i Safari, inte lägga till något.

Ursprungligen av bruksarn:

Varför sparas inte inloggningen på en del siter. tex. 99Musik, Safari frågar inte om inlogningen ska sparas, trots att "användarnamn och lösenord" är förbockat i autoformulär. Har kollat i redigeringen för inloggningen att 99Musik inte ligger kvar sen Panther-tiden...

Autologin är inte samma sak som att spara användarnamn och lösenord. Det är inte så att du blandat ihop de två?

Hur aktiverar man dem båda?

1
Bevaka tråden