Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Nästa tisdag, skulle jag gissa, kommer det något nytt. Applestore US brukar stängas ned söndag el. måndag, veckan innan, för att förbereda det nya. Slår (nästan) aldrig fel.
Nästa tisdag, skulle jag gissa, kommer det något nytt. Applestore US brukar stängas ned söndag el. måndag, veckan innan, för att förbereda det nya. Slår (nästan) aldrig fel.
För att hålla hoppet vid liv så kan man ju leka med tanken att de drog ner sidan för att förbereda större saker för nästa vecka, men att de la ut lite småprylar nu för att slippa få massa frågor... *hålla tummarna*
Jag förstår inte varför en site ska behöva "gå ner" varje gång i timmetal när de uppdaterar något? Andra webplatser bara switchar över till senaste.
Är det Apple som har dåligt teknik eller vad beror det på?
Jag förstår inte varför en site ska behöva "gå ner" varje gång i timmetal när de uppdaterar något? Andra webplatser bara switchar över till senaste.
Är det Apple som har dåligt teknik eller vad beror det på?
Det är nog för att dom vill hajpa sina saker lite extra, så alla ska sitta o vänta och ladda om applestore en gång i sekunden så fort post-it-lappen dyker upp, och det verkar ju fungera med tanke på alla trådar om det på detta forum
Jo, det är nytt, men de brukar aldrig ta ner hela affären för att uppdatera ett sådant tips. Däremot kom det väl lite nya iphone accessoarer? Eller är jag ute och cyklar?