- Mattias Hedman
- Medlem ●
- Sundsvall
Enl bussgods har den inte lämnat Umeå ännu men jag antar att det är mottagnignsorten som ändrar denna info. Samt att du gick förbi alla normala saker för att den med en tidigare bussen.
Ska bli spännande att få den - hoppas den kommer på eftermiddag.
Hörredu Adrian att göra åverkan på bussar för att hindra transporten av telefonen till Sundsvall tycker jag är mycket lågt. Jäkligt lågt.
Bussgodsbussen har alltså pajjat så jag kommer inte få leka med telefonen ikväll. Rackarns.
Hörredu Adrian att göra åverkan på bussar för att hindra transporten av telefonen till Sundsvall tycker jag är mycket lågt. Jäkligt lågt.
Bussgodsbussen har alltså pajjat så jag kommer inte få leka med telefonen ikväll. Rackarns.
Typiskt, man börjar ju tro det vilar en förbannelse över telefonen... du får hänga på låset imorgon bitti istället då.
Haha! Hedman, får inte jag så får inte du!
*asg*
Nåja det där var det bästa sättet att inte få se den förren torsdag.
iPhonenen har anlänt. Jag har inte ord för hur bra den är.
Skärmen... Skärmen... SKÄRMEN!!!!
Skärmen... Skärmen... SKÄRMEN!!!!
På med munskyddet nu Mattias så du inte dregglar ner iPhonen totalt
En undran bara - Jag hoppas inte vår träff påverkas av inbrottet som var på ST inatt samt den stundande journaliststrejken...
Ååååå, vad jag är avundsjuk. Hur ska jag kunna stå ut ända tills i morgon kväll?
(För att inte tala om hur lång väntan det kommer att bli tills jag får köpa en alldeles egen iPhone)
Jag skickade efter nya iLife i går iallafall, så något nytt kommer jag snart att få.
Jag har aldrig stulit något i hela mitt liv. Nu får jag nästan lust att testa hur det är att vara tjuv.
Ja, den har en tendens att göra så med folk. Själv kände jag mig som Frodo och ville inte alls släppa ifrån mig my precious till ett gäng Sundsvallare...
Jag har tyvärr fått förhinder och kan ej medverka!
Hej, jag är ny här men känner en del av gänget från lite olika håll och kanter av nätet och Sundsvall. Ser fram emot teknikhotshop och lite bishopsmingel!
Borde nästan ha namnlappar (eller ringlekar ) nu när det blir en hel del som kommer.
Edit: Och jag är redan uppsignad som Henke!
Hej, jag är ny här men känner en del av gänget från lite olika håll och kanter av nätet och Sundsvall. Ser fram emot teknikhotshop och lite bishopsmingel!
Borde nästan ha namnlappar (eller ringlekar ) nu när det blir en hel del som kommer.
Edit: Och jag är redan uppsignad som Henke!
Och vissa har du gått på dagis med. Och skolan 1-9 + 3
Vad roligt att så många kommer!
"The more the merrier"
Vi syns i morrn nu då!
Vi får väl inte en ny iMac 24 tum att klämma på?
Vad roligt att så många kommer!
"The more the merrier"
Vi syns i morrn nu då!
Vi får väl inte en ny iMac 24 tum att klämma på?
Knappast troligt men om någon händig med bra färgskrivare kunde skriva ut lite bilder av en och vika ihop till en fullsize-dator samt laminera den så får vi åtminstone lite iMac origami
Nu ska vi se... Sitter med iPhone och vill att vi traffas 17.40 imorgon. Alltsa detta ar skrivet med iphone.
Jag kommer att hänga på låset.
Kommer till Sundsvall runt klockan 12 imorgon. Ska nog dra på IKEA, annars så kommer jag bara att vänta...
17.40
17.40
17.40
17.40
17.40
Okej det är lätt att skriva på telefonen men ett riktigt tangetbord slår det ändå...
Två st Sigbjörn kommer. Björn från Sundsvall och Martin från Hanoi.
Mattias, kommer du att ha din vanliga mobil med dig?
Det KAN hända att jag inte hinner till 17.40 och då vore det sjysst om du kunde komma ner och öppna.
Du kan väl messa mig ditt "nya" mobilnummer om du har ett. Annars har jag ju ditt gamla.
Är det OK ?
Tror inte jag blir senare än strax efter 6 OM jag blir sen.
- Slice -
Det är okej. Jag har smsat min kontaktkort till dig Björne.
Jag kan också passa på att meddela att telefonen har betett sig helt perfekt idag inga som helst konstigheter.
Ja då var träffen över.
Jag fick då intrycket av att det hela var uppskattat.
Själva mediecenter visningen är rätt imponerande även om den kanske har världens roligaste innehåll.
Vissa hade svårt att släppa telefonen ifrån sig. Men när väl internet försvann från den gick det lite snabbare.
Det var en otroligt uppslutning hela 19 st kom. Bara en enda försvann vad jag vet. Han hade den dåliga smaken att köpa lägenhet samma dag. Knepigt.
Jag vill bara säga tack till alla som kom och bara så ni vet kommer jag inom en rätt långa framtid inte kunna toppa denna träff.
Men som någon annan får gärna ordna något, nu på tur står grillkvällen.
Den har fungerat utan problem hela dagen faktiskt. Din kusin sa att du e lite klumpig med tekniska saker. Det galler att vara varlig.
Den har fungerat utan problem hela dagen faktiskt. Din kusin sa att du e lite klumpig med tekniska saker. Det galler att vara varlig.
Ha ha. Tänk såhär istället: När jag fick den strulade den. När jag skickade den till dig var den bättre. Alltså är det jag som fixade den!