Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bahnhof - erfarenheter?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Funderar på att byta till Bahnhof 10mbit för 164kr/mån. (Gothnet)

Idag har jag TDC - 2mbit för 199kr/mån.
Det funkar bra har inte varit några direkta problem. Kör med trådlöst TDC-modem.

Det är ju stor skillnad på antal mbit per krona - men om det är problem med Bahnhof så räcker TDC:s 2 mbit för våra behov, vilka inte innefattar nedladdning av film etc och då går tillförlitlighet före pris.

Erfarenheter någon?

Tack på förhand.

Stefan

  • Medlem
  • Lund
  • 2007-08-13 10:50

Jag kör Bahnhof 100mbit över HSB bolina i malmö och det fungerar utan problem. Aldrig haft bekymmer och de håller sin 100mbit som de lovar.

Jag har Bahnhof 5Mbit över Servanet i Sundsvall - inga problem utom att jag den senast tiden haft lite sporadisk uppkoppling där signalen verkar komma och gå på olika tider på dygnet. Jag ska testa att byta ut kabeln mellan väggen och min router.

Bahnhofs service är riktigt bra. Jag har inte testat att ringa dem men på nätet får man en riktigt bra översikt av vad det är man har. Jag rekomenderar dig att betala över autogiro om du inte redan tänkt det - det blir billigare eftersom du slipper avikostnaden eller vad de nu kallar det.

1
Bevaka tråden