- SofieB
- Medlem ●
- Stockholm
- 2007-08-15 18:37
Hej!
Jag undrar om det är någon som vet hur man får kommentarerna smalare på myspace?
Använde mig av en editor och har lyckats få själva "tables" smalare genom att klistra in ny kod på rätt ställe, men har inte lyckats knäcka hur man får kommentarerna smalare.
Sedan undrar jag även hur man utifrån den befintliga koden kan få själva playern mindre?
(jag lyckades hitta en kod som gäller detta, men vet inte hur man skall kunna klistra in den i den befintliga koden. Koden de förslog för att krympa playern går så här:
embed, object{ display:block; width:160px; height:28px;} (och så ändrar man variablerna)
Problemet är att jag även har andra objekt i koden, så när jag försöker krympa playern krymper även dessa. Nedan visas hur koden ser ut nu (och här är en länk till min sida):
http://www.myspace.com/sofiebjrck:
Tacksam för hjälp! (Om det är någon som ville skriva hur CSS på myspace egentligen är uppbyggt rent logiskt så vore jag också mycket tacksam!):
<style type="text/css">
body{ background-color:FF69B4; background-image:url();
background-position:Top right; background-attachment:fixed; background-repeat:no-repeat; }
table table table table{border:0px}
table table table {width:250px;}
table table table table table table {width:60%;}
table table table { border-color:CC99FF; border-style:solid ; border-width:1px;
background-color:FFFFF2; filter:; opacity:; -moz-opacity:; background-image:url(http://); background-position:Top Left; background-repeat:repeat; } table table table table, table table table td{ border-style:none; }
table, tr, td{background-color:transparent; }
<textarea style="width: 100px;">
.nametext {
font-size:16pt;
color:124563;
font-weight:none;
}DONOTBLOCKOURADS
body div table tbody tr td font {visibility:hidden;}body div table tbody tr td a font, .navbar {visibility:visible;}
body, div, p, strong, td, .text, .blacktext10, .blacktext12, a.searchlinkSmall, a.searchlinkSmall:link, a.searchlinkSmall:visited{ color:330000 ; font-size:8pt; font-weight:none; font-style:none; font-family:; }
a, a:link, a:visited, a.navbar, a.navbar:link, a.navbar:visited, a.man, a.man:link, a.man:visited, a.redlink, a.redlink:visited{ color:; font-size:8pt; font-weight:none; font-style:none; font-family:; } a:hover, a:active, a.navbar:hover, a.navbar:active, a.man:hover, a.man:active, a.searchlinkSmall:hover, a.searchlinkSmall:active, a.redlink:hover, a.redlink:hover{ color:; font-size:8pt; font-weight:none; font-style:none; font-family:; }
.orangetext15, .whitetext12, .btext, .redtext, .redbtext{ color:FF00CC; font-size:10pt; font-weight:bold; font-style:normal; font-family:Arial, verdana, arial, sans-serif; }
.lightbluetext8{ color:; font-size:8pt; font-weight:bold; font-style:normal; font-family:Arial, verdana, arial, sans-serif; }
table table td.text table td.text table table table a {color: ;}
table table table {width:250px;}
table table table table table table {width:60%;}
table, tr, td { border: none; background-color: transparent; padding: 0; }
.blacktext16{color:;}
a.navbar{sans-serif;font-size:8pt; font-weight:none} a.navbar:link{color:;font-size:8pt; } a.navbar:active{color:;} a.navbar:visited{color:;} a.navbar:hover{color: ;}