Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Panasonic 320 eller 400?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2007-08-12 18:14

Jag kan inte se någon skillnad på kamerorna. Vad jag läst är att 500an är sämre än 400an. Sedan är det frågan om 400an är bättre än 320an?

Någon med hands-on erfarenhet?

Bosse

Är det Panasonic NV-GS500 du talar om, och den äldre GS400? Jag har börjat intressera mig för Panasonic NV-GS500 och undrar om det är ett bra köp. Den verkar kunna det jag tror att jag vill ha (3CCD, extern mik, optisk bildstabilisering mm) men är det nåt jag missar?

I brist på andra kommentarer har jag hittat tester som säger saker i stil med "While its predecessor had prosumer aspirations, the Panasonic NV-GS500 is strictly for casual videographers who want top-notch video on autopilot." Det låter väl lite som om GS500 inte är så perfekt... men vad vill man då ha?

Ursprungligen av Ingemar Ragnemalm:

I brist på andra kommentarer har jag hittat tester som säger saker i stil med "While its predecessor had prosumer aspirations, the Panasonic NV-GS500 is strictly for casual videographers who want top-notch video on autopilot." Det låter väl lite som om GS500 inte är så perfekt... men vad vill man då ha?

panasonic SD serien... det vill man ha

Ursprungligen av cubeuser_vol2:

panasonic SD serien... det vill man ha

Det vill man? Som till exempel vilken?

Senaste MacWorld recenserar videokameror, men det står rätt lite om 3CCD, så jag vet inte om några andra än Panasonic har det. De verkade inte så förtjusta i den Panasonic som var med i testet, en SDR-H250.

1
Bevaka tråden