Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan jag använda min iPod som iTunes bibliotek?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-09-02 13:00

Utrymmet på datorn börjar sina p.g.a iTunes bibliotekets ökande storlek. Det hade ju varit lysande om det hade fungerat att lägga hela biblioteket på iPoden och samtidigt kunna lyssna på låtarna från den som vanligt.
Är det någon som kör sitt iTunes på detta sätt?, fungerar det överhuvudtaget?

Om du synkar över all musik och sen ställer in iPoden att du vill hantera musiken manuellt kan du ansluta iPoden till datorn och sen dyker den upp under Enheter. Då kan du sen spela upp musiken som ligger på iPoden. Tror dock inte du kan skapa spellistor på det sättet.

Senast redigerat 2007-09-16 19:36

Jag har gjort det ett tag, det funkar fint, men det är ju jobbigt att sitta med sin iPod inkopplad hela tiden, och jag föredrar nog att ha min musik på två ställen så att jag är säker på att verkligen inte bli av med den, då jag är ruskigt nördig när det gäller min musik...
Företagsloggan och massa andra företagsgrejer försvann för ett tag sen, det sög, men var ändå lugnt, hade min musik försvunnit hade jag nog börjat gråta.

1
Bevaka tråden