Ja antingen det eller att de lämnat över den till ytterligare speditör. Onforwarded betyder ju i det här fallet ungefär vidarebefordrad. Vi får väl se. I övrigt har jag installerat 2Gb RAM, den nya hårddisken och nu programsviterna. Det enda "fel" jag hittat med datorn är att plastplattan tangentbordet sitter i glipar minimalt på höger sida. Jag vet inte om det är pga att skruven som sitter där i anslutning borde spännas mer eller vad.
Jag anser det än så länge inte vara tillräckligt stort fel för att påtala det för Apple. Inga döda pixlar. Vet inte om jag har processorpipet eller inte. Datorn pep märkbart när jag startade den första gången (med gamla hårddisken) men jag vet inte om det var processorn eller hårddisken.
Kan även säga att Hitachidisken som satt i min dator verkade märkbart skramlig (Seagaten gav ett mycket rubust och bra intryck) och gav inget vidare kvalitetsintryck. Datorn blir rätt varm (trots att det står på iCurve) så fläktarna går litet. Fast det låter inte mycket mer än litet sus.
Det enda stället som är iskallt är......ja hör och häpna......över där hårddisken sitter. Trots att den är en 7200 varvare är den HELT ljudlös. Jag kan inte ens höra att den finns där när jag installerat program, men uppenbarligen gör den det eftersom jag själv skruvat i den. Som andra rapporterat på diverse forum så sitter det nåt skit på originalminnena. Nåt grått, ser ut som kylpasta men jag vet inte vad det är.
Att sätta i mina nya Corsairminnen var en baggis. Tryckte in dem så att de bottnade, men tror inte att jag behövde använda något våld. Nu har jag iofs mycket starka nypor, efter att ha spelat både piano och fiol sen jag var sex år.
Office 2004 går märkbart snabbare än på iBooken, trots att nån sa att den skulle bli slöare.
Det som återstår sen, förutom att föra över dokument och div program från min FireSmart (extern FW-disk) är att installera BootCamp och WinXP.... sen är man rustad till tänderna. Hoppas att du får din lilla MysBurk snart Rocky.