Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Växjö- Småland

Tråden skapades och har fått 101 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Kom igen nu. Nu har ni ju tretti pers som är på. Bestäm en dag.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-09-04 13:43

Kan vi hålla oss en månad, dvs efter 15/10 kan jag bidra med en schysst lokal, endast 15sek från strykjärnet och centrum där vi kan mingla och dona innan vi gör stan osäker.

MacSupport är givetvis välkommna att ställa upp lite demo-maskiner hos oss

  • Medlem
  • Orranäs
  • 2007-10-04 07:46
Ursprungligen av Lm:

Kan vi hålla oss en månad, dvs efter 15/10 kan jag bidra med en schysst lokal, endast 15sek från strykjärnet och centrum där vi kan mingla och dona innan vi gör stan osäker.

MacSupport är givetvis välkommna att ställa upp lite demo-maskiner hos oss

Ska det bli efter den 15:e är det dags att bestämma nu. Eller kan kanske Massebasse fortfarande erbjuda tak? Det är ni två som har bollen nu tycker jag!

Såg precis Lms förslag, men jag tar mitt ändå ... Jag har ett kontor med tillhörande mingelutrymmen på söder där jag kan vara värd för en första träff. Mitt förslag är tisdag eller onsdag nästa vecka (11e/12e september) efter klockan 19:30.

Vad sägs?

  • Medlem
  • Växjö
  • 2007-09-04 17:34

Vilket av de två ovanstående förslagen Massebasses och LMs funkar för min del. Kör hårt ska bli kul att träffa andra mac users i stan.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2007-09-04 20:12

Jag röstar på oktober.

Trevligt med folk som kan tänka sig att hålla i det hela! För min del fungerar båda förslagen alldeles utmärkt.

Jag fixar iPhone som ovan nämnt

Ljungby calling

Ursprungligen av MacSvanberg:

Ljungby calling

Svanberg?
Kan det möjligtvis vara min gamle lärare i grafisk form?
Allt väl?

Du har helt rätt

Ursprungligen av daniels:

Svanberg?
Kan det möjligtvis vara min gamle lärare i grafisk form?
Allt väl?

Hur har det gått för dig då?
Något intressant jobb eller, berätta!
MVH
Christer "Mac" Svanberg

Ursprungligen av MacSvanberg:

Hur har det gått för dig då?
Något intressant jobb eller, berätta!
MVH
Christer "Mac" Svanberg

På Hammarskolan?
Där gick jag tryck-media -98...

Spelar ingen roll för min del, båda alternativen funkar. Gärna inte en tisdag dock.

Jag som startade denna tråd har svårt typ jämna veckor, då jag jobbar 14-23,,, Men eventuellt ojämna veckor, men då har jag min dotter hos mig, men ett par timmar kan jag ju vara borta... Nu när jag sett iPod keynoten, så är man ju sugen på att träffa dem som inhandlat nya iPod's... Men jag väntar nog på iPhone...

  • Medlem
  • Orranäs
  • 2007-09-06 07:00

Du som startade tråden kan väl göra om den så det blir en omröstning? Lägg upp några datum så får vi se vilken dag som flest kan!

  • Medlem
  • Växjö
  • 2007-09-15 10:55

Dags att sätta ett datum i oktober nu.

hände inget mer här sen?
tobbes förslag om omröstning?

  • Medlem
  • Växjö
  • 2007-10-01 11:19

Ytterligare en från Växjö.

Bestäm ett datum nu efter 15 okt så kan ju Lm fixa lokal. Men som sagt, bestäm nu så får de som kan kunna och de som inte kan får väl komma på nästa helt enkelt. Lite action, ni är ju jättemånga!

  • Medlem
  • International user
  • 2007-10-04 15:43

Jag har varit lite avaktande i tråden pga att det inte riktigt satt ännu vilket datum som vi kommer ha vår invigning i de nya lokalerna (som företaget jag jobbar nyss flyttat till). Och så har jag haft mycket att göra nu sista tiden, mycket för oss som händer.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-10-05 14:24

Den 26:e kanske?

Lägg ut en inbjudan Linus? Och ser hur många som nappar.

En till Växjöbo!

Jag och en polare kommer att sitta nån timme på Harrys i eftermiddag innan vi traskar över till MacSupport för att hämta ut våra Leoparder. Någon av er kanske dyker upp?

  • Medlem
  • International user
  • 2007-10-26 10:31

Jag dyker upp

Gott! Leta efter en extremt långhårig skäggig snubbe och en med extremt kort hår. Vi dricker nog Singha.

Vi är nog där vid halvfyratiden.

Senast redigerat 2007-10-26 14:56

Trevligt att träffa dig Lm! Vi var tvungna att rusa från MacSupport för att hinna med våra bussar.

Haha var du tvungen att säga det här?
Det fick mig direkt att se bilden framför mig hur ni "låtsas" gå på toa och sen SPRINGER därifrån... Haha...

Och nu ser jag att det var från McS ni sprang, inte harrys...
Jaha, då var oskulden tagen i Växjö...
Nästa gång blir nästa sommar någon gång eller? Isf kan jag KANSKE vara med i fundamentalist-träffen

Hehe, nja vi satt på Harrys ett tag, sen drog vi oss nog bort mot MacSupport vid tio i sex, ungefär... Sen hann vi inte riktigt säga hejdå, eftersom vi kom på att bussarna höll på att gå. Vi blev fem 99-are som träffades sammanlagt, trevligt. Vi får ta ett längre pass nästa gång.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-10-28 10:36

Ja det var trevligt

Kul att se när alla fick sitt ex av, Leopard - för att sen genast rusa ur butiken

99-jul-pub?

  • Medlem
  • Orranäs
  • 2007-10-28 11:35

Den där träffen räknas inte!

Bevaka tråden