Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
IMHO, så vore det rent vansinne av Apple att bara välja en leverantör här i Sverige.
Telenor t.ex. har bara ca 17% av mobilmarknaden...var finns det affärsmässiga i att medvetet välja bort fyra femtedelar av alla potentiella kunder?
lasselu:
De gjorde ju detta i USA.
Och folk BYTTE operatör. VIlket är vad operatörerna som skriver kontrakt med och binder sig till apple för.
Enligt rykten verkar de göra detsamma i andra europeiska länder.
Varför inte också i sverige i sådana fall?
Ja, det vore ju inte dumt eftersom man sitter på ett Telia-abbonemang som jobbet betalar...
Jag kommer definitivt inte att skaffa en iPhone om den inte hamnar hos Telia eller säljs operatörslös...då får det bli en iPod Touch istället...
Så ball är inte iPhone så att jag är beredd att börja betala min räkning själv bara för att ha en...:)
frågan är hur avtalen kommer se ut med de europeiska leverantörerna då det är så lätt att göra iPhone simfree numera... det är ju något de måste ta med i beräkning.
frågan är hur avtalen kommer se ut med de europeiska leverantörerna då det är så lätt att göra iPhone simfree numera... det är ju något de måste ta med i beräkning.
Hoppas på telia och att de även kommer till halebop i och med det, jag vill kunna prata i mobilen ute på landet också, för att inte tala om på fjällresorna..
Haha, det ryktas ju att versionen som kommer nu till Europa kommer INTE innehålla 3G, vilket är en fruktansvärt stor miss. Då blir det givet och köpa en Iphone nästa vecka från USA, inget snack.