Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fodral till nya iPod nano?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-09-11 23:07

Hej!
Är det någon är som köpt nya iPod nano och kan tala om för mig om man får med ett sånt där fodral som skyddar mot repor?
Hade en vit iPod nano en gång och då ingick det ett sådant fodral vilket jag uppskattad väldigt mycket.

någon som vet?

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2007-09-12 08:42

Tyvärr inget fodral

Men jag har beställt invisible shield som jag haft på tidigare ipods och det är att rekommendera. Baksidan repas lätt men skärmen verkar ha fått en bättre yta liknande den som finns på iphone skulle jag kunna tro. Verkar iaf reptåligare.

  • Medlem
  • 2007-09-12 16:45

var kan man beställa invisible shield? länk?

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2007-09-12 22:40

Ledsen glömde det i förra inlägget, här kommer länken: http://www.shieldzone.com/

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-09-16 09:58

Vet någon hur det blir med tull och moms om man beställer IS från: www.shieldzone.com Tänkte beställa en sån till min blivande touch, och märkte att priset på deras sida är riktigt lågt jämfört med det på www.istuff.se . 25 dollar= 170 kr vs 260 kr.

Frakten är ju gratis från shieldzone även internationellt, men igen hur blir det med tull å moms när den skickas til Sverige ?

Herregud vilken underbar sak! Min kära Smartphone får stå ut med många repor.. och nu när man får ny utsida efter reparation så verkar det otroligt bra om det går att få billigt till sverige! jag vill också beställa..

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2007-09-17 14:37

Det kan hända att det blir tullat och momsen läggs på, men ibland slipper paketen förbi. Jag har inte fått mina grejer än så jag återkommer.

1
Bevaka tråden