Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Ingen kamera där uppe, men där nere, men en fjärrkontrollen finns.
Tittar lite nogrannare, det är en helt annan skärm på datorn. Varför har någon redigerat skärmen? Skärmen är bredare än datorn...
Precis, skärmen är uppochner! Man ser denna i deras TV reklam också. Jag tror att deras 3D animatör som gjorde TV reklamen, när locket öppnas, helt enkelt råkade vända texturen uppochner. Sen har den illustrationen använts överallt.
Det är säkert så att telias nät är bättre absolut. Men där jag är ute i roslagen så kommer 3 upp i typ 4 mbit/s medans telia ligger runt 0,3 mbit/s. Sen stod det i tidningen häromdan att telia hade problen med sitt mobila bredband (i alla fall i vissa ganska tätbebygda regioner).
tornros: Jag sa faktiskt snabbare i inlägget, nämnde inget om nätet.
MVH
Du sa att Telias suger och att 3 är snabbare, men som andra har påpekat... Här uppe så är Telia snabbare än 3 eftersom 3 bara kommer upp i 0 kbit/s:)
Men skämt å sido, är det inte dags att man börjar prissätta mobiltbredband på ett vettigt sätt???
Sedan så är det väl inget konstigt att datorn inte stämmer. De är inte ute efter att göra reklam för ett visst datormärke utan för Telia mobilt bredband och då skapar man en lämplig illustration som fyller ändamålet. Den får vara hur fel som helst...
Som en utvikelse och bevis på att ändamålet helgar medlen så gjorde man en produktplacering av Bugulva (med risk för felstavning) i Minority Report som var att man tog en Omega Speedmaste X-33 och klippte in Bugulva logotypen:$
3/Tele2Comviq funkar utmärkt efter kusten i norrland ända upp till Haparanda, samt efter de större vägarna (E12, E10). Lämnar man kusten och svänger av europavägen så tappar man täckningen däremot. Dock tycks 3 ha punktmarkerat en del skidorter, jag hade tex mkt bra 3-täckning på kalfjället i Riksgränsen
Det är säkert så att telias nät är bättre absolut. Men där jag är ute i roslagen så kommer 3 upp i typ 4 mbit/s medans telia ligger runt 0,3 mbit/s. Sen stod det i tidningen häromdan att telia hade problen med sitt mobila bredband (i alla fall i vissa ganska tätbebygda regioner).
tornros: Jag sa faktiskt snabbare i inlägget, nämnde inget om nätet.
MVH