Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Det ska man inte vara säker på. Jag fick en dator utbytt långt efter att ny modell introducerats och fick då samma modell jag hade. Bäst är väl ändå att fråga Apple eftersom det inte finns någon skriven regel om detta.
Jag tänkte bara höra vad som krävs för att man ska få sin dator utbytt. Gäller det bara att tjata tills de ger sig, eller får man det lättvindligt. Jag har också haft problem sedan jag köpte min macbook, i början av juni förra året. Jag har haft problem med gulnader, batteri, random shut down, logikkort, samt hårddiskkrasch (i förrgår). Förlorade en massa fotografier och annat som jag anser väldigt värdefullt för mig. Duger mina datorproblem till att få en ny dator? Alternativet för mig är att sälja den jag har och köpa en ny, och därigenom förlora en ganska stor prismellanskillnad. (För mig är det inget alternativ att fortsätta med samma dator, jag är hjärtligt trött på alla problem och "lagningar")
Men. Det har ju min! random shutdowns, skärm, chassi och kass högtalare (nytt logikkort igen). Hur får man den utbytt? Visserligen funkar den som den ska nu och garantin är slut, men ändå...
Men. Det har ju min! random shutdowns, skärm, chassi och kass högtalare (nytt logikkort igen). Hur får man den utbytt? Visserligen funkar den som den ska nu och garantin är slut, men ändå...
Klart de inte kommer byta den nu, jag var inte helt allvarlig Men visst hade det varit trevligt om man kunde snylta till sig en liten gratis uppgradering!
Klart de inte kommer byta den nu, jag var inte helt allvarlig Men visst hade det varit trevligt om man kunde snylta till sig en liten gratis uppgradering!