Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur många har iPhone här på 99.se?

Tråden skapades och har fått 55 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Av nyfikenhet undrar jag helt enkelt hur många som har iPhone här i Sverige?

Jag gör det!

/ru4real?

Här finns det 1 st
kommer att köpa tre till så fort det går

den är alldes unnderbar

mvh kim

Vågar man köpa en nu till helgen i USA? Uppdateringen skall väll komma i dagarna?

Här finns 1 st.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2007-09-25 15:56

här har ni 1 till

Jag hoppas att snart få en som kan ge mig god energi till kommande filmproduktion.

Jag har en. Upplåst och i full användning.

Jag har en. Upplåst, kör Telia, njuter av varje sekund.

Har en, kör Tele2, funkar supermidigt.

Jag har en.

jag har också en (tekniskt sett befinner den sig över atlanten just nu...)

Ursprungligen av lilleskutt:

jag har också en (tekniskt sett befinner den sig över atlanten just nu...)

Samma här!

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-09-26 11:14
Ursprungligen av vilhelmsd:

Samma här!

Min är också på väg nu

Jo min är också på väg över pölen =o)

Jag har ingen, och är stolt över det. Hacks är för ynglingar, man fyller ju snart 30. Plus att mitt abonnemang går ut i fberuari, kan lika gärna vänta.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2007-09-25 18:08
Ursprungligen av Leftrustle:

Jag har ingen, och är stolt över det. Hacks är för ynglingar, man fyller ju snart 30.

Jag röstade JA, fast det är inte riktigt rätt. Bara nästan. Men jag beställde en iPhone igår, och får den i min hand på fredag när min dotter kommer upp från Stockholm.

Och jag håller med dig Leftrustle, hacks är för ynglingar, men så är jag ju ung också, har inte ens fyllt 60!

Ursprungligen av Eva:

Jag röstade JA, fast det är inte riktigt rätt. Bara nästan. Men jag beställde en iPhone igår, och får den i min hand på fredag när min dotter kommer upp från Stockholm.

Och jag håller med dig Leftrustle, hacks är för ynglingar, men så är jag ju ung också, har inte ens fyllt 60!

Jag hoppas snart få kryssa i JA rutan om gudarna vill mig väl.

Jag har en.. ligger för övers på tradera nu. Använt den i 2 veckor det räcker.. nu går jag tillbaka till min t68i

Ursprungligen av Nordstar:

Jag har en.. ligger för övers på tradera nu. Använt den i 2 veckor det räcker.. nu går jag tillbaka till min t68i

Ok kan du berätta varför?

Ursprungligen av Eva:

Jag röstade JA, fast det är inte riktigt rätt. Bara nästan. Men jag beställde en iPhone igår, och får den i min hand på fredag när min dotter kommer upp från Stockholm.

Och jag håller med dig Leftrustle, hacks är för ynglingar, men så är jag ju ung också, har inte ens fyllt 60!

Vart beställde du din, om man får fråga.

Ursprungligen av Leftrustle:

Jag har ingen, och är stolt över det. Hacks är för ynglingar, man fyller ju snart 30. Plus att mitt abonnemang går ut i fberuari, kan lika gärna vänta.

Samma här, fast mitt går ut i Januari!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-09-25 18:04

Har ingen nu, kommer inte heller köpa någon då de kommer i sverige på riktigt.

En mycket enkel anledning, jag har lärt mig av alla andra musik/pda mobiler som man haft att det inte funkar i längden, batteriet är _ALLTID_ dött då det är som viktigast att ringa..

Nej, min k610i gör exakt allt som jag vill, ringer, sms & kalender + adressbok synk..

Dock blir det ju en order på en iPod Touch

Här är en.
Jättenöjd so far, kör Tele2. Tycker nog att huvudmenyn är lite 'tacky' men det går säkert att customisera på något sätt. Funktionen i applikationerna är nästan fullt tillräckligt för min smak, och gränssnittet och känslan är ju helt oslagbar!

Jag har en, köpt (lite för dyrt) på ebay för ett par veckor sen. Funkar hur bra som helst, trots vissa brister (t ex att man inte kan mass-sms:a, vilket jag upptäckte idag) är den helt fantastisk. Kör telenor, har inte kommit mig för att byta sen mitt abonnemang gick ut.

Kanske fel tråd men hur är det att köpa från international-orders?

Hur lång brukar leveranstiden vara?

japp är inne på min 4;e

Ursprungligen av motif:

japp är inne på min 4;e

4;e varför?

Ursprungligen av draags:

4;e varför?

Sålt 3st så att den fjärde blev gratis

Haha. Skön stil!

Bevaka tråden