Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur är ljudet i den nya ipod classic ?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Läser på många sidor på nätet att ljudet i nya ipod classic skulle vara dåligt stämmer det ?
funderar på att köpa en sådan...O:-)

Ursprungligen av elisabeth.jo:

Läser på många sidor på nätet att ljudet i nya ipod classic skulle vara dåligt stämmer det ?

Nej det stämmer inte, ljudet är helt klar riktigt bra och blir givetvis ännu bättre om lyssnar på musik som inte blivit sönderkomprimerad och om man byter ut standardlurarna.

-Det låter bra !:D

Då kanske man skall satsa på att köpa nya lurar och kanske ett par högtalare som passar till Ipod Classicen på engång när man beställer den.

Vilka lurar och ev. högtalare rekomenderar ni ?

Shure E4C ljudisolerande hörlurar

Sony EX-71 tror jag dom heter, riktigt bra in-ear lurar som kostar drygt 350 kr.
Ett mer prisvärt och realistiskt alternativ framför Shure's bra men svindyra lurar.

Ang. sonys är det inte dem som går sönder så jävla fort har fagt 3 sådana par!

  • Medlem
  • 2007-10-29 01:41

philips (kommer inte ihåg namnet) har en snygg liten portabel högtalare som har extremt bra ljud och bas för att vara så liten

  • Medlem
  • Vadstena
  • 2007-10-31 18:28

Som lurar rekomenderar jag Sennheiser CX300, använder dem till min iPod Classic 80 gb och låter rikitgt bra, vad det gäller högtalare så tycker jag att man bör ha en vettig stereo att koppla podden till......

1
Bevaka tråden