Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Det är just detta som jag inte får att funka.
Om jag surfar till adressen som anges här med Safari på iPhonen, så kommer det bara upp text från plisten.
okej, jag gick in på den adressen ( utan http:// ) för bara några timmar sedan och då kom det upp en blå rutan där den frågade om jag ville lägga till den som source.
Jag har många idéer för ett svenskt tangentbord, men jag ska vänta tills de släpper SwePhone 1.0 och se hur deras funkar. Om det inte är bra gör jag ett eget.
De enda som inte här helt hundra är att den som gjort det glömt byta ut bilden för Versalerna så Popup bilden när du skriver Versaler blir på ryska typ
Det lär väl inte vara så svårt att fixa men det stör mig inte speciellt mycket
Nähäpp, det här funkar inte. Jag får svenska tecken bara i popup-bilderna, men på tangentborder är det kyrilliska. Och det blir även det som skrivs. Fast popuperna är i alla fall snygga...
Jag håller med. Den här lösningen får bli högst temporär. Trots att jag är ganska finmotoriskt orienterad och har smala fingrar så är det svårt att pricka rätt.
Än så länge leder min (hemska gamla) M600i över iPhone när det gäller hur snabbt man kan skriva på den.
Jag håller med. Den här lösningen får bli högst temporär. Trots att jag är ganska finmotoriskt orienterad och har smala fingrar så är det svårt att pricka rätt.
Jag tror att den lösning som Apple har på iPod touch med en svensk ordbok kan bli riktigt bra. Om det är en autokorrektion som fungerar bra, så är det bara att slå in 'a' och 'o' för att få rätt ord.