Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Musiken åker bort ur min ipod när jag lägger in ny.

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hejsan, köpte en ipod classic silver 80 gb igår och när jag lägger in all min musik typ 5500 låtar så tar de en lång tid typ 1 timme sen så om man har tur åker musiken in på ipoden annars så kommer det upp en ruta som det står att nån fil saknas för att kunna göra det eller nått.. men om jag får in alla låtar och koplar in den i datorn igen så åker alla låtarna bort samma videorna å allt. va gör jag för fel :S snälla hjälp mig nån

Se till så att låtarna inte är flyttade från där dom låg när du la in dom i itunes
Dom små "bockarna" ti rutan ill vänster om låtarna i itunes måste vara förbockad på dom låtar du vill överföra till ipoden. Är dom inte det så tas dom bort från ipoden nästa gång du synkar den. När ipoden är inkopplad så kolla efter i inställningarna för ipoden i itunes. Genom att välja ipoden i itunes menyn till vänster. Se så att den synkar automatiskt. Annars måste du överföra alla låtar manuellt.

1
Bevaka tråden