Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Det verkar ju aningen segt med folk i Jönköping som gillar Mac och träffas över en öl eller så å snacka skit.. Måste ju finnas mer än mig och Paverling..
Min iPhone är på väg tillbaka från USA nu. Tänkte skicka ner den till Christian Åhs som kan ta med den till pubkvällen. 99mac kan även stå för "snacks" osv till träffen.
Skit roligt! Jag kommer också. Onsdagar mellan 17:30 och 19:00 är jag upptagen annars kommer jag oavsett tiden (jobbar förmiddagar). Hoppas verkligen att det blir av.
Bishop är helt ok, då kan man få belgiskt öl. Det finns vad jag vet ingen möjlighet till en avskärmad plats men man kan ju ta en vardag när det är lite lugnare.
Bishop är helt ok, då kan man få belgiskt öl. Det finns vad jag vet ingen möjlighet till en avskärmad plats men man kan ju ta en vardag när det är lite lugnare.
OK. Vad händer nu? Är det inte bäst att bara bestämma en tid och se vilka som kan komma?
Som sagt, det skulle vara roligt att träffas och prata Mac. Här i lilla Aneby är det inte så många Mac användare :):'(
OK. Vad händer nu? Är det inte bäst att bara bestämma en tid och se vilka som kan komma?
Som sagt, det skulle vara roligt att träffas och prata Mac. Här i lilla Aneby är det inte så många Mac användare :):'(
Javisst.. Det är bara bestämma tid.. Vi har ju en sak att diskutera nu.. Den nya katten, hade annars varit fräckt å haft det samma kväll men jag antar att puben skulle varit överfull och alla skulle längta efter att åka hem när det var..
Plats: The Bishops Arms - Jönköping Tid: En vardag.. Kanske runt 19? (Man kan ju ringa och förvarna att vi dyker upp) Datum: När är lägligt tycker ni?