Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hej, har letat runt lite på internet och även på den här sidan men jag har inte fått den informationen jag var ute efter..
De är iaf så att min dator har kraschat och för tillfället så använder jag en annan dator. Och jag vill lägga in en ny skiva på iPoden utan att ta bort alla musik eller lägga in allt jag har på den här datorn, så frågan är hur gör jag, har försökt på lite olika sätt men inte hittat någon lösning, skulle vara väldigt tacksam för hjälp (: MVH//Mathilda
I iTunes, gå in på egenskaper för din iPod. Där finns en kryssruta för "Hantera spår och spellistor automatiskt". Om du avmarkerar den så kan du koppla in iPoden i en annan dator. Tänk på att om du ansluter iPoden till en ny dator kommer iTunes att synkronisera med den datorns musikbibliotek, dvs. radera innehållet på iPoden. Jag tror att man kan avbryta detta när man startar iTunes, men är osäker på hur.
Jag skulle ladda ner ett program som gör det möjligt att föra över musik från iPoden till datorn och spara all musik. Vilket system använder datorn du sitter på (Windwos eller Mac OS?)