Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag kanske kommer att dra med mig en utböling. Han kör faktiskt PC hemma, men jag tror han skäms lite. Han kör dock Mac på jobbet och hans sambo har Mac, så jag tror det kommer att gå bra
Nio pers kan komma, en kan inte komma och kanske en utböling. Visst borde vi kunna få ihop några till? Nu när jag har leksaker att locka med dessutom...
Utbölingen kommer med all säkerhet. Han kanske skulle få ett namn? Petter kan vi kalla honom. Han har tillochmed reggat ett konto på 99.se nu, så han lär skriva här i tråden vilken sekund som helst.
Så då är vi 10 pers. Ni som känner folk som brukar kunna vara med men inte hört av sig denna gång kan ju ringa runt lite kanske. Jag känner typ Johan, Adrian och Samuel så jag är inte till så mycket hjälp.
Kul. Vi ser ut att bli en hel del och även om det troligen inte kommer vara rusning där en onsdagkväll borde vi kanske kolla upp så att det finns ett långbord reserverat.
Kul. Vi ser ut att bli en hel del och även om det troligen inte kommer vara rusning där en onsdagkväll borde vi kanske kolla upp så att det finns ett långbord reserverat.
Jag dyker gärna upp också men vis av andra missade macpubar, som jag sagt att jag skulle komma på, så säger jag nu bara: eventuellt och förhoppningsvis.