Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min iPhone hänger sig

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Inte helt sällsynt numer att min lur hänger/låser sig och kräver en reset (home+power i 5 sek). Inte lika ofta som min SE-telefon, men ändå
Jag har en del 3rd party apps och hack (summerboard t ex) på den, kanske spelar in. Någon som upplever samma sak, kanske har en ide om orsaker?

• Medlem
  • Trollhättan
  • 2007-10-04 08:36

MIn hängde sig ett antal gånger på grund av Services programmet.. men nu funkar det fint.

Det låter konstigt - se över vad du har installerat på telefonen säger jag

Min har faktist aldrig hängt sig, har alltid funkat bra.

Detta är troligen det starkaste skälet till att Apple varit så försiktiga med tredjeparts-program. Min har hängt sig ett fåtal gånger, och det är i princip proportionellt med hur mycket tredjepartsprogram man har installerat. Testa gå tillbaks till originalinställningarna en vecka.

Ursprungligen av Mats Björnström:

Testa gå tillbaks till originalinställningarna en vecka.

Nädu, då skulle jag ju behöva skriva denna mening: "Nae du, daa skulle jag ju behoeva..." och det vill jag ju inte

• Avstängd
  • Stockholm
  • 2007-10-04 13:32

Händer för mig med. Typ när den har legat ett tag, och jag skall dra knappen för att öppna upp den på displayen. Då kan jag inte göra det här, utan blir tvungen starta om den. Tråkigt.

Programmen jag har installerade är installer, apollo och lights.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-04 17:53

Min hänger sig ibland när jag kollar på mail och surfar. Safari crashar dock inte utan startar bara om sig.

Konstigt.

Ursprungligen av atomlab:

Min hänger sig ibland när jag kollar på mail och surfar. Safari crashar dock inte utan startar bara om sig.

Jodå det händer att program kraschar, speciellt Safari. Och då blir det bara tillbaka till 'home' utan felmeddelande.
Men kör du några hack/tredjepartsprogram är frågan?

1
Bevaka tråden