Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Kanske man skulle masa sig dit. Jag jobbar halvsent i byn och kan ju kanske passa på att bevärdiga medlemspopulasen med min karismatiska närvaro ett slag...
Tack JohanK för att ha arrangerat denna omgång av MacPub. Himla skoj och bra uppslutning av folk. 14 st (tror jag) personer dök upp. Fick testa iPhone för första gången. Wow, mycket imponerad blev jag. Nu blev det mycket svårare att vänta på en svensk lansering. Haha. Kul att få se upplåsning av två iPhones. Kul inslag, att en av de anställda på puben hade en iPhone, som behövdes låsas upp. Ser fram emot nästa gång av MacPub i Malmö! Vi ses på "fältet" gott folk!
Ja, det var verkligen najs sist. Ok, så det var en av de största uppslutningarna på länge. Kul att just den gången var min första. Nästa gång tar jag med min iPhone, så att folk kan känna och klämma, om de vill. Såg en YouTube-video igår där någon testade hur tålig iPhonen var. Kolla denna tråd och jetwash's inlägg.