Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur är leveranstiderna från staterna?

Tråden skapades och har fått 69 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm, Sweden, Sweden
  • 2007-10-15 15:28
Ursprungligen av Sayoung:

koze nu vet du ju inte om det är en 1.1.1, kanske är en 1.0.2 då kommer det inte vara några som helst problem. Om det nu är 1.1.1 så tror jag inte du behöver vänta länge till innan dev teamet kommer med ett pm om gratis version av hacket, tror det är här inom några dagar.

Tack för stödet. Är det en 1.0.2 så kommer jag bli sjukt glad. Hursomhelst lär det inte bli mycket sömn i natt..

  • Medlem
  • Stockholm, Sweden, Sweden
  • 2007-10-15 17:21

Den var en 1.0.2!!!!!! Jeeeez! Nu jävlar ska hackas!

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-10-15 18:11
Ursprungligen av koze:

Den var en 1.0.2!!!!!! Jeeeez! Nu jävlar ska hackas!

Grattis!

skickades från staterna natten fre-lör. Kom till sverige i lördagskväll.
tullen tog det idag, efter 39 minuter gick det igenom
Så snart hoppas jag att jag får min telefon

  • Medlem
  • Stockholm, Sweden, Sweden
  • 2007-10-15 21:32

Jag åkte på 350 kr tull osv, men det kändes i sammanhanget väldigt överkomligt..

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-10-16 00:50
Ursprungligen av koze:

Jag åkte på 350 kr tull osv, men det kändes i sammanhanget väldigt överkomligt..

Jäklar vad jobbigt, hur hade din säljare skickat paketet egentligen? Mitt paketerat var inte ens markerat som jag angivit. Säöjare hade inte skickat som gift och på beskrivningen stod det även "phone", men den lyckades komma genom ändå. Sammanlagt blev det 495 $ inkl frakt dvs. ungefär 3200 kr.

  • Medlem
  • Stockholm, Sweden, Sweden
  • 2007-10-16 09:59
Ursprungligen av Sayoung:

Jäklar vad jobbigt, hur hade din säljare skickat paketet egentligen? Mitt paketerat var inte ens markerat som jag angivit. Säöjare hade inte skickat som gift och på beskrivningen stod det även "phone", men den lyckades komma genom ändå. Sammanlagt blev det 495 $ inkl frakt dvs. ungefär 3200 kr.

Typ som handelheld device, och med ett lågt värde. Tullen kan ju öppna paketet om dom misstänker något, och då torskar man på betydligt mer än 350 kr. Min blev totalt på 3800 kr + 350kr. Sånt är livet..

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2007-11-08 18:31

Är det bara det billigaste fraktsättet hos USPS (First Class mail int.) som inte går att spåra med tracking-nummer?

  • Medlem
  • Växjö
  • 2007-11-09 03:02

är det många som har fått betala moms på deras USPS? Jag har en kontakt i USA som köpt mig en iPhone

Jag tänkte be han skicka den som gift på 50$, är det smartast? Behöver lite hjälp här, han har telefonen i handen och undrar hur han ska skicka den!

Senast redigerat 2007-11-09 03:38

Jag bad en kompis skicka mina iPhones med USPS Global Express Guaranteed®. Kostar ca 80 dollar (500kr)
Enligt USPS hemsida ska det ta 1-3 dagar och levereras med Fedex. Någon som har erfarenhet av denna leveranstyp?

Bevaka tråden