Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Konverteringsprogram för iPhone

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-10-18 22:56

Finns det något enkelt och gratis koverteringsprogram för videon till iPhone. Har letat runt lite på google men hittar inte så bra program.

Mvh Egzil Kera

  • Medlem
  • Sigtuna
  • 2007-10-18 22:59

http://www.videora.com/en-us/Converter/iPhone/
Funkar finfint för mig och det hänger med en enkel guide som man kan följa om man inte riktigt vet vad man gör.

  • Medlem
  • Boden
  • 2007-10-18 23:47

Har du mac? Jag använder iSquint, funkar bra

  • Medlem
  • Boden
  • 2007-10-18 23:48
  • Medlem
  • Linköping
  • 2007-10-19 15:50

Jag kör med Videora o de fungerar bra, bortsett från ett litet problam jag har... När jag lägger in videos med ett format som inte är anpassat till skärmen får jag lite färgglada streck i kanten, så som bilden visar... Någon som har en lösning på detta?

Ursprungligen av Rafi:

Jag kör med Videora o de fungerar bra, bortsett från ett litet problam jag har... När jag lägger in videos med ett format som inte är anpassat till skärmen får jag lite färgglada streck i kanten, så som bilden visar... Någon som har en lösning på detta?

Jag har filmer i alla möjliga storlekar, låter som ett problem som händer vid kodningen, prova ett annat program, vad händer då?

  • Medlem
  • Linköping
  • 2007-10-19 16:03

Testade med MoviePod, men med samma resultat... Ska ge mej på iSquint nu så får vi se vad som händer, hoppas det inte är iPhonen som krånglar bara.

EDIT: Jaha, iSquint var ju för Mac och jag sitter ju än så länge vid en PC...

Några andra konverteringsprogram för windows någon?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-20 08:27

VisualHub fungerar väldigt bra. Ett annat alternativ är att välja Exportera i Quicktime och sedan välja iPhone eller MPEG4.

Ursprungligen av kia2:

VisualHub fungerar väldigt bra. Ett annat alternativ är att välja Exportera i Quicktime och sedan välja iPhone eller MPEG4.

Kräver PRO

1
Bevaka tråden