Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone, Jailbreakad/unlockad: Kameran Trasig?!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Linköping
  • 2007-10-20 17:03

Nyinköpt Iphone 1.1.1 som är jailbreakad/unlocked etc. När jag trycker på kameran så öppnas "linsen" precis som det ska. Men sen är bilden enbart svart. Någon som har samma fel? Lösning på problemet?

Senast redigerat 2007-10-20 18:14
  • Medlem
  • Linköping
  • 2007-10-21 12:53

bumpar min egen tråd mest för att gripa efter det sista desperata halmstråt och hoppas att någon svarar innan jag restorar telefonen och ber för att få ett svar att det det är ett mjukvarufel som löser sig om jag kör independence istället för tiff-exploiten som jag gjorde för denna

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-10-21 13:21

om det inte hjälper att restore'a den så är den nog hårdvarupajj

  • Medlem
  • 2007-10-21 16:36

Glömt linsskyddet?

  • Medlem
  • Linköping
  • 2007-10-21 17:45
Ursprungligen av Baron:

Glömt linsskyddet?

Tyvärr inte överdrivet upplagd för humor när jag ligger här och gråter i fosterställning i ett hörn över min icke fungerande kamera. Precis restorat telefonen. Ska nu köra independence. Håller tummarna men förväntar mig tyvärr det värsta

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2007-10-21 18:46
Ursprungligen av Anomaly:

Tyvärr inte överdrivet upplagd för humor när jag ligger här och gråter i fosterställning i ett hörn över min icke fungerande kamera. Precis restorat telefonen. Ska nu köra independence. Håller tummarna men förväntar mig tyvärr det värsta

Din stackare, jag håller tummarna för att det ska gå bra.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-10-21 18:51

Jag brukade råka ha fingret över linsen i kanske 2/3 av fallen. Men din verkar ju vara heltrasig..

1
Bevaka tråden