Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Wifi Hotspots - abonnemang?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det finns lite olika hotspots runt om i Sverige. Jag är främst i Stockholm, därför undrar jag om någon vet om man kan teckna upp sig på något abonnemang för detta?

Vilken är störst?

Det vore skönt att kunna slippa betala per tillfälle så att säga.

Vad säger ni?

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-10-23 13:48

Telia har 2 sorters hotspots nu, dom som heter "Telia" och dom som heter "Homerun" båda är gratis att använda året ut har jag för mig.

Går du in via dom som heter telia kommer du till en sida där du får logga in. Via dom som heter homerun får du först trycka på loggan för "Telia surfzoon". Det irriterande är att man måste logga in via websida varje gång man ska använda det.

Glocalnet har en del som heter Glocalzone, dom är gratis att använda förutsatt att du har bredband från glocalnet, så det kanske du kan hitta nån bekant som har och "låna" om du inte själv har.

The cloud är rätt vanligt med, men det är så vitt jag vet inte gratis.

Fon.com rekommenderas varmt.

jag hittade både Homerun och glocalnetzone (för 0kr, står det i namnet också), kunde inte connecta till något.

satans kapetalister!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-12-14 14:22

Fungerar Glocalzone och iPhonen?

Jag får det inte att funka och jag har inloggningsuppgifter. Hittar nätet men kan inte ansluta.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-12-15 01:46

Skypezone funkar rätt bra

http://www.skypewifizones.se/

1
Bevaka tråden