- Mymac4ever
- Medlem ●
- Sundsvall
Min är bokad på Applestore online men jag lär knappast bli den förste som får kartongen i handen. Nuvarande levererans ska enligt widgeten jag använder ske först om två veckor, blir säkert mindre på fredag kl. 18 men det lär åtminstone dröja till måndag eller tisdag innan jag har min katt.
Sedan tänker jag vänta med att installera, fick ett mail från Candybar idag som säger att nuvarande versionen, 2, inte alls funkar med Leopard. De har påbörjat arbetet med en ny version,3, som släpps i november.
QUOTE=Olle@mac;1379284]...en vinnaren i denna tävling blir väl någon som säljer i butik..[/QUOTE]
Nää, det är fusk tycker jag. Man måste ha betalat eller åtminstone varit på väg att betala när man håller i kartongen - att bara ställa ut den i hyllan räknas inte
Min är "Out for Delivery" nu, så den lär med säkerhet komma nån gång efter lunch.
Men om Apple och övriga har skeppat så att ni får dem idag/ i morgon, så finns det ju ingen anledning för butikerna att hålla fredag 18:00 som bestämt. Tycker det verkar helt sjukt att jag inte kan hämta den direkt efter jobbet på fredag, utan blir tvungen att köra in en extra gång efter 18, för att hämta mitt exemplar
Fast det kan ju kvitta egetnligen.. Man får väl jobba över istället
Ja, varför går det inte söka på TNT nu då?
Fick lite hopp går, men nu känns de skit igen
Alla dessa svåra motgångar gör att man tappar hoppet. Allt känns meningslöst, inget känns riktigt roligt längre. "Finns ej" - vad betyder det på TNT? Tålamod är nyckeln till disciplinens tempel - återigen.
Lite OT: Är det snabbt? Startar applikationer kvickt? Är iTunes segt?
EDIT: När kan vi förvänta oss en (första) officiell recension av Leopard här på forumet?
jag hatar bling-bling docken och skrev såhär i terminalen:
defaults write com.apple.dock no-glass -boolean YES
nu är min leopard en blöt dröm!
hur bra som helst, sjukt bra!
Håller detta även i sig efter en omstart/login?
Mitt har dykt upp på TNT så förhoppningsvis kommer det att levereras i morgon. Frågan är dock bara vad som händer om man inte är hemma när de plingar på. Måste man änta över hela helgen då?
Ring 020-960960 så slipper du gå och oroa dig i onödan.
Har precis förhandsbokat ett exemplar i affären nere på stan, så imorgon kl 18 vet jag exakt vad jag gör!
Men fasen vad Apple kan ställa till det för en ibland... De släpper ett nytt operativ dagen innan jag har en (väldigt viktig) tenta! Och jag är ju självklart så nördig så jag måste offra X antal timmars tentaplugg för att sitta och leka runt i Leopard!
Borde det inte finnas nåt slags AA - Anonyma Appleholister?
Min har kommit fram med TNT! Har den här.
Ja något fel är det iaf - Äpplet är ju spegelvänt.
Du MatsOlov vilken WD hade du tänkt köpa? Planerar själv att skaffa den nya Studio på 500GB
Ta en bild (med skuggorna på rätt plats;) ) så är du väl vinnaren antar jag...
Här kommer den...
och jag som trodde att det var ett skämt med photoshopdiskussionen på sida 2!
min katt är också hemma och spinner juh!
jag ser det som en vinst i sig själv
Nu är det intressant. Vem var det nu som först la fingrarna på en laglig Leopard av er?
Och din spinner också? Hur låter (känns) den?
*Längtar*