Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

GTA San Andreas

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2007-10-27 18:25

Jag har GTA San andreas i en zip-fil. Packade upp den filen nu och då kom det en genväg på skrivbordet och när jag öppnade det stog det att det inte gick att öppna för datorn inte har stöd för det. Vad exakt betyder det och hur kan jag fixa det?

Nu är ja inte den som spelar flest spel, men GTA finns väl bara till Windows? Försöker du köra det i OS X eller i Windows via Bootcamp? I OS X kommer det inte att fungera.

• Oregistrerad
  • 2007-10-27 18:29

Nä, det stog att det var för Mac OS X.

Ursprungligen av BabyDoll:

Nä, det stog att det var för Mac OS X.

GTA SA finns bara till Windows, XBOX och PS2

Om du "bara" har Mac och gillar spel och vill ha ett stort utbud på spel så rekommenderar jag starkt att du:

1. Köper någon spelkonsol. Själv kör jag XBOX 360 + Nintendo Wii och är mycket nöjd med den kombinationen.

2. Köper en bra Spel-PC eller kör Windows via Boot Camp eller ngt annat på din Mac (Fungerar dock endast på Intelmacar)

3. Köper en begagnad XBOX (eller PS2) ifall du tycker att XBOX 360 är för dyr (XBOX 360 har dock stöd för många gamla XBOX-spel däribland GTA SA)

Mvh/T

Senast redigerat 2007-10-27 18:54
  • Oregistrerad
  • 2007-10-28 10:26
Ursprungligen av Tobias Thor:

GTA SA finns bara till Windows, XBOX och PS2

Om du "bara" har Mac och gillar spel och vill ha ett stort utbud på spel så rekommenderar jag starkt att du:

1. Köper någon spelkonsol. Själv kör jag XBOX 360 + Nintendo Wii och är mycket nöjd med den kombinationen.

2. Köper en bra Spel-PC eller kör Windows via Boot Camp eller ngt annat på din Mac (Fungerar dock endast på Intelmacar)

3. Köper en begagnad XBOX (eller PS2) ifall du tycker att XBOX 360 är för dyr (XBOX 360 har dock stöd för många gamla XBOX-spel däribland GTA SA)

Mvh/T

Har redan ett Xbox, men det är roligare att spela på datorn faktiskt

Testade installera bootcamp igår, men det fungerade inte på min

• Oregistrerad
  • 2007-10-27 23:30

Gissar på att du har hittat en privat ciderportning av GTASA, och att du försöker köra den på en PPC-Mac.

• Medlem
  • 2007-10-27 23:56
Ursprungligen av BabyDoll:

Jag har GTA San andreas i en zip-fil. Packade upp den filen nu och då kom det en genväg på skrivbordet och när jag öppnade det stog det att det inte gick att öppna för datorn inte har stöd för det. Vad exakt betyder det och hur kan jag fixa det?

Var har du fått den från?

• Oregistrerad
  • 2007-10-28 10:26
Ursprungligen av Baron:

Var har du fått den från?

Hittade den på webben, laddade ner via en ftp-server.

1
Bevaka tråden