Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Glocalnet gratis Hotspots och iPod Touch = succé?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nån som har Glocalnet (fria Hotspots överallt i t.ex. Malmö) och iPod Touch och är nöjd? När jag skaffar min iPod Touch så är det främst som surfbräda den ska användas. Kommer det att funka som jag hoppas?

Jag vet "inget" om Glocalnet/Expressens (?) gratis hotspots, men jag TROR att det funkar som så att om jag byter från BBB till Glocalnet så får jag även utan extra kostnad "på-stan-wifi" på många ställen i Malmö centrum. Stämmer detta? och kommer det att funka bra? Nån som har erfarenhet?

Låter intressant.
Minns när jag fick erbjudande om att använda Glocalnets Wifi, så skulle jag få login & lösen för att använda mig av deras hotspots mot en månadskostnad förstås.
Är du säker på att det är gratis?

Har kollat lite nu. Ja det är "gratis" om man har bredband hos dem. Täckningskartor etc finns på www.glocalzone.se.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-28 19:39

annars finns det ju alltid lite skype wifi spots här och var... Väldigt praktiskt! Och vid alla stadsbibliotek!

Ursprungligen av jezpas:

annars finns det ju alltid lite skype wifi spots här och var... Väldigt praktiskt! Och vid alla stadsbibliotek!

Lite här och var? Har du någon lista över dessa?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-30 15:53

Här finns all info http://www.skypewifizones.se/
Klicka på "Finn din hotspot här" finns överlägset tätast i stan (norrmalm) sedanlite på söder och kungsholmen
(Bara i stockholm ännu)

1
Bevaka tråden